Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@16:45:48 GMT

شروط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۰۵۴

صراط: سید علی مهدیان روز دوشنبه گفت: ستاد اقامه نماز کشور هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به سیما سادات لاری معاون و دبیر شورای اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار اعلام نظر کارشناسی آن وزارتخانه درخصوص نحوه برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در مساجد و هیئات مذهبی شد که امروز شرایط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایرنا، وی افزود: بر اساس پاسخ وزارت بهداشت یکی از شرایط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا این است که نماز فقط در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بلامانع است و استفاده از ماسک توسط نمازگزاران و همه افراد شرکت کننده در مراسم فریضه نماز الزامی است.

مهدیان اضافه کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی توسط نمازگزاران ضروری است و کنترل تردد و ورود و خروج جهت جلوگیری از تجمعات باید توسط مسئولان برگزاری انجام شود.


وی ادامه داد: همچنین سطوح مشترک محل‌های برگزاری قبل و بعد از مراسم توسط مسئولان برگزاری گندزدایی شود و در ورودی محل برگزاری، امکانات ضدعفونی دست فراهم و تعبیه شده باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماز نماز جماعت نماز جماعت ظهر عاشورا کرونا ویروس کرونا صراط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی