Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@23:03:24 GMT

ریحانه پارسا از همسرش جدا شده است؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۱۴۲

ریحانه پارسا از همسرش جدا شده است؟

حذف به یکباره عکس‌های دونفره ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی در صفحات اینستاگرامشان، شائبه جدایی این دو بازیگر را تقویت کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،، زمزمه‌های جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی به گوش می‌رسد.

ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سال سینما و تلویزیون است که چندی پیش خبر ازدواج جنجالی‌اش با مهدی کوشکی حواشی زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند حالا چند ساعتی است که به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و این سؤال را در ذهن مخاطبان و کاربران به وجود آورده‌اند که آیا از هم جدا شده‌اند؟

شایان ذکر است درباره جدایی این دو بازیگر تا این لحظه به طور رسمی خبری منتشر نشده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: اینستاگرام فضای مجازی هنرمندان ریحانه پارسا مهدی کوشکی ریحانه پارسا مهدی کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم