Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهانبخش بانشی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره فرهنگی و هنری فردا ، در قالب هنر‌های نمایشی، فیلم کوتاه، هنر‌های آوایی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و هنر‌های دستی و تجسمی برگزار شد.   او، بیان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری فردا، همه ساله در بین دانش آموزان سراسر کشور، در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری در قالب ۷۲ رشته فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانشی تصریح کرد: امسال در سال تحصیلی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با شرکت بیش از هفتصد هزار دانش آموز از سراسر استان برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در مرحله منطقه‌ای ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در همه مدارس فارس در  جشنواره فرهنگی هنری فردا شرکت کرده اند که حاصل آن راهیابی ۱۴ هزار و ۶۳۰ اثر به مرحله استانی بود که پس از بازبینی و بررسی آثار دریافتی، ۲۹۰ اثر به عنوان منتخب استانی به دبیرخانه کشوری ارسال شد.   او، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مرحله کشوری این جشنواره به صورت غیر حضوری و از طریق بستر اسکای روم و شبکه شاد برگزار و ۱۰۳ اثر از استان فارس با برگزیدگان دیگر استان ها به رقابت گذاشته شد که حاصل آن کسب ۱۷ رتبه اول، ۱۲ رتبه دوم و ۲۰ رتبه سوم کشوری برای دانش آموزان فارس بود.   بانشی، اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه، تحقق اهداف سند تحول بنیادین، رویکرد تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی، به‌روز رسانی برنامه‌های حوزه فرهنگی و هنری و تطبیق این برنامه با نیاز‌های دانش آموزان مبتنی بر مدرسه محوری  است.   انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان برتری دانش آموزان جشنواره فرهنگی هنری فردا استان فارس جشنواره فرهنگی فرهنگی و هنری دانش آموزان هنری فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه فارابی ارومیه آثار نقاشی خود را از ۱۶ اردیبهشت سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود تعداد ۱۵۰ اثر نقاشی با موضوع‌های مختلف در تکنیک‌های آبرنگ و مداد رنگی از هنرمندان دبستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

کشف و پرورش استعدادهای هنری ،آشنایی با محیط نگارخانه و ارائه آثار هنری در آن، تشویق خانواده‌ها جهت حمایت از دانش آموزان مستعد هنری در کنار اهمیت دادن به آثار هنری خلق شده توسط کودکان و تشویق آنها به یادگیری فنون هنری از اهداف اصلی اجرای این نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی است .

دیگر خبرها

  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم