Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه در زندگی‌های امروزی هزینه‌های درمانی غیرقابل پیش‌بینی زیادی ممکن است برای افراد رخ دهد، داشتن یک بیمه درمان تکمیلی برای همه خانواده‌ها ضروری است و شرکت‌های بیمه هم برای رفع این نیاز، بیمه تکمیلی را در قالب بیمه‌نامه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ازکی، یکی از این شرکت‌ها بیمه سامان است که بیمه تکمیلی را به شکل گروهی، خانوادگی و انفرادی صادر می‌کند که در ادامه شرایط، پوشش‌ها، حق‌بیمه و نحوه استعلام بیمه تکمیلی سامان را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای بیمه تکمیلی سامان

بیمه سامان یکی از معدود شرکت‌های بیمه است که امکان خرید این بیمه را برای افرادی که عضو گروه، شرکت یا سازمانی نیستند یا نمی‌توانند از خدمات بیمه گروهی استفاده کنند، فراهم کرده است.

به این صورت که در بیمه سامان، علاوه بر بیمه تکمیلی گروهی برای گروه‌های بالای ۵۰ نفر، بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانوادگی هم ارائه می‌شود.

همچنین تعداد زیادی از مراکز درمانی سراسر کشور از جمله بیمارستان، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، دندانپزشکی و ... مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان هستند و در بسیاری از این مراکز امکان صدور معرفی‌نامه آنلاین وجود دارد.

طرح‌های بیمه تکمیلی سامان

در بیمه تکمیلی گروهی سامان، طرح مشخصی وجود ندارد؛ چون بیمه سامان تکمیلی بر اساس شرایط، نیازها و تعداد نفرات شرکت متقاضی بیمه تکمیلی، طرح‌های مختلفی را ارائه می‌کند.

اما در بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی سامان، ۶ طرح مشخص وجود دارد که در هر کدام از این طرح‌ها، پوشش‌ها، سقف تعهدات و حق‌بیمه تعیین شده است و افراد می‌توانند بر اساس نیازها و توان مالی خود، یکی از این طرح‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

استعلام بیمه تکمیلی سامان

اگر به دنبال استعلام بیمه تکمیلی گروهی هستید، باید بدانید که در بیمه‌های تکمیلی گروهی همه موارد از جمله حق‌بیمه، به صورت توافقی تعیین می‌شود و مبلغ ثابتی وجود ندارد.

اما شما می‌توانید برای استعلام بیمه تکمیلی گروهی از شرکت‌های مختلف و همچنین دریافت طرح‌ها و مقایسه آنها، از طریق ازکی اقدام کنید تا پس از دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص ازکی، بهترین بیمه تکمیلی را برای شرکت یا سازمان خود انتخاب و خریداری کنید.

البته در بیمه تکمیلی انفرادی سامان(انفرادی و خانوادگی)، هر کدام از طرح‌ها حق‌بیمه مشخصی برای گروه‌های سنی مختلف دارند که می‌توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید.

همچنین بیمه تکمیلی سامان برای خانواده‌های ۳ نفر و بیشتر از ۳ نفر که متقاضی خرید این بیمه باشند، ۱۵ درصد تخفیف در نظر می‌گیرد.

فرانشیز و دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان

در بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی سامان، دوره انتظار پوشش زایمان ۹ ماه و پوشش بستری و جراحی ۳ ماه است. یعنی بعد از خرید بیمه تکمیلی سامان، باید برای استفاده از پوشش زایمان ۹ ماه و برای استفاده از بستری و جراحی ۳ ماه زمان بگذرد.

همچنین در بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی سامان، فرانشیز ۱۰ درصدی وجود دارد.

خرید اینترنتی بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی سامان در azki.com

یکی از روش‌های مطمئن برای خرید انواع بیمه تکمیلی، خرید اینترنتی آن است؛ چون در این روش شما می‌توانید استعلام و مقایسه بیمه تکمیلی را در شرکت‌های مختلف بیمه انجام دهید و بعد از دریافت مشاوره تخصصی، انتخابی آگاهانه داشته باشید.

ازکی هم به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، خدمات ویژه‌ای را برای مشاوره، مقایسه و خرید انواع بیمه تکمیلی از جمله بیمه تکمیلی گروهی، انفرادی و خانوادگی از تمامی شرکت‌های معتبر بیمه فراهم کرده است.

پس اگر قصد دریافت مشاوره یا استعلام بیمه تکمیلی را دارید، می‌توانید به azki.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۵۴۸۶۴ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه ازکی بیمه تکمیلی سامان بيمه بیمه تکمیلی انفرادی بیمه تکمیلی انفرادی استعلام بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی بیمه تکمیلی سامان بیمه تکمیلی گروهی بیمه تکمیلی بیمه سامان حق بیمه شرکت ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است

اکبر پورات در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که با حضور مدیر عامل و کارکنان پتروشیمی بوشهر در عسلویه برگزار شد اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی پتروشیمی بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، ارزشمند بوده و امروز هم تعداد ۸۸۸ بسته معیشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تدارک دیده اند که امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است که قطعا این سیاست گذاری‌های وزارت نفت می‌تواند در عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

پورات عنوان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی نیاز استان بیش از آن چیزی است که تاکنون محقق شده و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات خاطرنشان کرد: تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان بوشهر نیازمند توجه اساسی و بازنگری جدی است و باید با تلاش و پیگیری ویژه در جهت ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش به سزایی ایفاء کند.

وی تاکید کرد: در حوزه اشتغال نیز با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی و تاکید رئیس جمهور بر تحقق این موضوع و تلاش‌های استاندار بوشهر، این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

پورات در پایان با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پتروشیمی بوشهر قابل تقدیر است، اذعان کرد: در حال حاضر در این پتروشیمی ۷ هزار نفر مشغول به کار هستند و جایگاه پتروشیمی بوشهر در اشتغال، توسعه منطقه، ارزش آفرینی اقتصاد و اقتصاد ملی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در ادامه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیرو‌های بومی این روند توسعه و تداوم داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند