Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حمید زابودم با اشاره به اتمام مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان در سال های 97 و 98 گفت: براساس مصوبات کارگروه پایش رفتار تجاری دارندگان کارت های بازرگانی واحدهای تولیدی که تعهدات ارزی آنها صفر است و تاکنون هیچ تعهد ارزی ایفا نکرده اند باید تا 99.6.31 تکلیف بازگشت ارز را برای بانک مرکزی مشخص کنند و در غیر این صورت کارت بازرگانی آنها تعلیق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: کارت بازرگانی، صادرکنندگان غیر تولیدی که تعهد ارزی آنها صفر درصد است و در فاصله زمانی مورخ 97.1.22 ال 98.12.28 صادرات داشته‌اند اما هیچ مبلغی را به عنوان تعهد ارزی به کشور بازنگرده‌اند و به عبارتی ایفای تعهد نکرده‌اند، کارت بازرگانی آنها تعلیق است. 

وی بیان داشت: صادرکنندگان غیر تولیدی اگر بین یک تا 30 درصد ایفای تعهد ارزی داشته اند، کارت بازرگانی آنها 99.6.15 تعلیق می شود و  صادرکنندگان غیر تولیدی بین 31 تا 69 درصد به تعهدات ارزی خود عمل کرده اند در صورت عدم ایفای الباقی تعهدات خود کارت بازرگانی آنها در تاریخ 99.6.31 تعلیق می شود. 

زادبوم اظهار داشت: بنابراین اگر صادرکنندگان غیر تولیدی می خواهند کارت بازرگانی  آنها تعلیق نشود با مراجعه به بانک مرکزی باید نسبت به ایفای تعهدات خود به بیش از 70 درصد اقدام کنند و بانک مرکزی با ارسال نامه ای به سازمان این موضوع را اطلاع رسانی کند و از تعلیق کارت بازرگانی این دسته از صادرکنندگان جلوگیری شود. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کارت بازرگانی آنها ایفای تعهد تعهد ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!

پیشنهاد ما به شما این است که در کلاس آیلتس مرکز زبان گات شرکت کنید و بدون هیچ نگرانی و استرسی نمره بسیار خوب و قابل قبولی را در آزمون اسپیکینگ آیلتس کسب کنید.

امروز می خواهیم با چگونگی موفقیت در اسپیکینگ آیلتس آشنا شویم.

 

بخش های اسپیکینگ آیلتس

درباره چه چیزی باید صحبت کرد زمان بندی بخش

ممتحن از شما سوالات کلی و آشنایی می پرسد. مثلا وارد مورد علاقه و یا زندگی روزمره 1 تا 5 دقیقه

ممتحن برگه سالی را که مضوعی به همراه پیشنهاداتی است را به شما می دهد، از شما انتظار می رود که ۱-۲ دقیقه درمورد ان موضوع صحبت کنید.قبل از اینکه شروع به صحبت کنید یک دقیق زمان برای آمادگی خواهید داشت. ممکن است چندین سوال پیرو نیز شما بپرسند. 2 تا 4 دقیقه

ممتحن سوالات انتظاعی تر عمیق تری را در باره بخش دو از شما می پرسد 3 تا 5 دقیقه

 

در اسپیکینگ آیلتس رسمی صحبت کنید

آزمون آیلتس یک آزمون رسمی می باشد که مدرک آن بسیار کار آمد است. از همین رو بهتر است در حین مصاحبه کمی جدی باشید و با شخص روبرو شوخی نکنید. چرا که احتمال دارد نمره شما کم شود.

 

در اسپیکینگ آیلتس واضح وبا صدای بلند صحبت کنید

در هنگام مصاحبه لهجه شما اهمیتی ندارد. در واقع  چه امریکن صحبت کنید چه بریتیش و یا حتی مثل هندی ها صحبت کنید فرقی به حال شما ندارد. اما سعی کنید کلمات و عبارات را به صورت واضح بیان کنید تا فرد متوجه منظور شما شود. این را هم به یاد داشته باشید که تلفظ (Pronunciation) و لهجه (Accent) کاملا جدا از هم هستند که اولی برای موفقیت در بخش اسپیکینگ آیلتس خیلی مهم است.

 

در زمان اسپیکینگ آیلتس حرکات فیزیکی نداشته باشید

حرکات فیزیکی در حین صحبت بر روی اعتماد به نفس و صحبت کردنتان تأثیر منفی دارد و حتی امکان دارد ذهن فرد مقابل را هم مورد هدف قرار دهد و تأثیرات خوب یا بدی داشته باشد.

 

به سوالات اسپیکینگ آیلتس پاسخ کامل دهید

سعی کنید در این مدت زمان ۱۱ تا ۱۴ دقیقه ای هر سؤالی که از شما می شود را به صورت دقیق و کامل توضیح دهید.

برای مثال:

اولین سؤالی که از شما می شود احتمالا این است که اهل کجا هستید؟

می توانید بگویید tehran

برای آزمون گیرنده چندان مهم نیست که شما از کدام شهر یا محل هستید او می خواهد مخارت های صحبت کردن شما را بسنجد.

پس بهتر است بگویید:

I come from the capital of Iran, Tehran

 

 

 

در اسپیکینگ آیلتس از قبل جواب ها را حفظ نکنید

در کلاس های آیلتس قطعا به شما گفته شده است که چگونه پاسخ ها را بیان کنید و طرز صحبت و ساختار عبارات شما به چه صورت باشد. اما مسئله مهم این است که فرد آزمون گیرنده حس نکند شما پاسخ هایتان را حفظ کرده اید. باید کاملا روان و بداهه صحبت کنید.

 

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟