Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@10:33:39 GMT

پژمانفر: باید نقش وزارت ورزش در قرارداد مشخص شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۵۷۵

پژمانفر: باید نقش وزارت ورزش در قرارداد مشخص شود

رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی دلیل احضار وزیر ورزش و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را ادای پاره توضیحات در مورد چگونگی عقد قرارداد با ویلموتس و احتمال غیرقانونی بودن آن عنوان کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یکی از منتقدین اصلی نحوه عقد قرارداد با مارک ویلموتس بلژیکی بوده و طی هفته ها و ماه های اخیر مصاحبه های زیادی در این خصوص انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشی از کار امروز نمایندگان مجلس شوری اسلامی به همین موضوع اختصاص داشت مهدی تاج و هیئت رئیسه فدراسیون برای ادای پاره ای توضیحات به میدان بهارستان رفته اند.


این جلسه امروز در کمیسیون اصل 90 برگزار شد و پیش از آن پژمانفر در گفتگو با خبرنگاران توضیحاتی در مورد پرونده ارائه کرد.

 

کار اصلی کمیسیون ورود به چنین مشکلاتی است


یکی از مسائلی که امروز دغدغه های زیادی برای مردم ایجاد کرده، همین موضوع است و ما بر اساس وظیفه ذاتی کمیسیون به آن ورود کرده‌ایم. ماموریت اصلی کمیسیون این است که نسبت به طرز کارهای مختلف دستگاه‌های اجرایی ورود بکند و مشکلاتی را که ایجاد می‌شود را بررسی کند.

 

بحث سرمربی تیم ملی برای مردم سرخوردگی ایجاد کرده است


امروز بحث سرمربی سابق تیم ملی فوتبال یک سرخوردگی برای آحاد مردم ایجاد کرده است که دستگاه‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی نیز به آن ورود کرده‌اند. با توجه به مسئولیت مجلس در بحث نظارت، کمیسیون اصل 90 نیز به این موضوع ورود کرده است.

 

تلاش می‌کنند بگویند جمهوری اسلامی توان حل مسائل را ندارد


نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه امروز باید همه تلاش کنند تا فضای امیدواری به جامعه را برگردانند گفت: دشمنان تلاش می کنند که ناامیدی را به جامعه القا بکنند و بگویند که جمهوری اسلامی قدرت حل مسائل را ندارد و نمی تواند نیازهای مردم را پاسخ بدهد. باید کمک کنیم که مسئله روشن شود و مشخص شود که اتفاقا نظام دقت لازم را در مسائل دارد و در مسائل ضروری ورود می‌کند.

 

می خواهند بگویند جمهوری اسلامی چطور می تواند مشکل را حل کند؟


در رسانه‌های معاند اینطور مطرح می شود که یک قرارداد با رعایت مسائل حقوقی با یک فرد طوری بسته شده که مشکلاتی را ایجاد کرده و جمهوری اسلامی امروز چطور می تواند مسائل مهم کشور را حل کند. عزم جدی کمیسیون این است که مسئله را به خوبی بررسی بکند که در همین زمینه کمیته اجتماعی به صورت ویژه این مسئله را دنبال می‌کند.

 

وزیر ورزش  و اعضای هیئت رئیسه باید امروز توضیح بدهند


در اساسنامه فدراسیون کمیته فنی و توسعه ای وجود دارد که وظیفه پیشنهاد کادر فنی تیم ملی را دارد و بعد از تایید هیئت رئیسه آن فرد به عنوان مربی تیم ملی معرفی می‌شود. وزیر ورزش و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید امروز به کمیسیون توضیح دهند آیا این فرآیند انجام شده است و به خدمت گرفتن ویلموتس با پیشنهاد کمیته فنی و توسعه بوده است یا خیر؟ البته طی گزارشاتی که به دست ما رسیده مشخص شده این اقدام بدون پیشنهاد این کمیته صورت گرفته و دقیقا 8 روز بعد از قرارداد با ویلموتس، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این قرارداد را تایید کرده است.


باید نقش وزارت ورزش مشخص شود


بحث دیگر این است که در فرآیند انتخاب مارک ویلموتس وزارت ورزش و شخص وزیر چه میزان بر مفاد قرارداد نظارت داشته است که باید امروز این موضوعات توضیح داده شود.

وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی کمیسیون اصل 90 ایجاد کرده وزارت ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی خضریان نماینده مردم تهران در روند بررسی ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم توسعه در مورد تبصره ماده ۵۷ این لایحه گفت:در این تبصره اتفاقی رخ داده موضوعی برای اضافه شدن فوق العاده خاص برای یکی از دستگاهها وجود دارد در حالی که در سری اول ایراد شورای نگهبان این موضوع نبوده است.

بیشتر بخوانید: دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

خضریان اضافه کرد: صحن به رییس کمیسیون تلفیق برنامه اعتماد کرد و این موضوع را رییس کمیسیون بدون رای آوردن در بازگشت شورای نگهبان اضافه کرده است و در بازگشت دوباره به شورای نگهبان مورد ایراد واقع شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این خلاف عدالت است اگر بخواهیم برای یک دستگاه حقوق و مزایایی در فوق العاده اضافه کنیم. این خلاف عدالت و قانون رخ داده است.

وی از قالیباف خواست که این تبصره حذف شود و بدون این تبصره رای گیری شود.

قالیباف خطاب به خضریان بیان داشت: به معاونت قوانین سپردم که بود و نبود این موضوع را از متن مذاکرات چک کند و این مراعی بماند تا قوانین چک شود و بعد تذکر خضریان بررسی شود.

این موضوع در جلسه عصر مورد بررسی قرار گرفت و معاونت قوانین مجلس هم تایید کرد که تبصره مذکور اضافه شده است.

خضریان خطاب به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بازگشت شورای نگهبان بر روی این ماده ابهامی وارد شد که کمیسیون تلفیق بدون توجه به ابهام، تبصره ای را اضافه کرد و با امضای ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم انجام شده این فوق العاده خاص خلاف عدالت است و قوانین مجلس هم این موضوع را تایید می کند.

در نهایت رئیس مجلس اصلاحیه کمیسیون در مورد تبصره ماده ۵۷ برنامه هفتم را به رای گذاشت و با موافقت اکثریت نمایندگان به تصویب رسید.

کد خبر: 1229026 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند