Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین‌علی مقصودی روز دوشنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت سال‌جاری در آیین آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده بلداجی به سه‌راهی گندمان شهرستان بروجن تاکید کرد: در این جاده ۲۸ دستگاه پل به‌طول ۳۶۰ متر احداث و بهره‌برداری خواهد شد.
مقصودی تصریح کرد: برای احداث باند دوم جاده بلداجی به سه‌راهی گندمان  ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۲۰۰ هزار مترمربع بسترسازی، ۲۰۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۲۴ هزار مترمکعب زیرسازی، ۲۲ هزار مترمکعب اساس، ۶۵ هزار تن آسفالت و ۱۱ کیلومتر نیوجرسی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، جاده بلداجی به سه‌راهی گندمان شهرستان بروجن هم‌اکنون ۸ هزار تردد خودرو در شبانه‌روز دارد.
در این آیین استاندار چهارمحال و بختیاری از همکاری مردم بلداجی در تسریع روند اجرایی این طرح و واگذاری زمین‌های کشاورزی خود به‌ صورت رایگان قدردانی کرد.

همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
از این تعداد افتتاح ۲۸ طرح با ۴۶۱ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۸۲ نفر و کلنگ زنی ۱۴ طرح با ۵۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار مختص شهرستان بروجن است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
بلداجی شهرستان بروجن در ۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت بروجن توسعه ایران چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بروجن توسعه ایران چهارمحال وبختیاری هفته دولت بروجن توسعه ایران چهارمحال وبختیاری شهرستان بروجن هزار مترمکعب هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد