Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:54:09 GMT

کسب ۲ کرسی بین‌المللی برای فدراسیون گلف

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۸۲۴

کسب ۲ کرسی بین‌المللی برای فدراسیون گلف

‍‍‍‍‍‍

دو کرسی مهم در فدراسیون جهانی مینی‌گلف به مهرداد جمشیدی و مجتبی صفی‌پور تعلق گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون گلف، مجتبی صفی‌پور رئیس کمیته‌ بین‌الملل گفت: با تلاش بی‌وقفه‌ کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون دستاورد چشمگیر دیگری در عرصه‌ بین‌الملل حاصل شد و احکام مربوط به دو کرسیِ مهم در فدراسیون جهانی مینی‌گلف برای کمیته بین‌الملل فدراسیون ارسال شد که جزئیات آن به شرح ذیل است:

«مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون به عضویت کمیته‌ توسعه‌ مینی گلف جهانی درآمد و مجتبی صفی‌پور عضو کمیته‌ ورزش برای همه در فدراسیون جهانی مینی‌گلف شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی: فعالیت‌های مالی فدراسیون را روی سایت قرار می‌دهیم/ مسابقات مینی‌گلف با رعایت پروتکل‌ها قابل برگزاری است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گلف بیشتر بخوانید... احمدی: فضای رشته مینی‌گلف کاملا خانوادگی است و این ارزش زیادی دارد/ این رشته پرهزینه نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احمدی: فضای رشته مینی‌گلف کاملا خانوادگی است و این ارزش زیادی دارد/ این رشته پرهزینه نیست واژه های کاربردی مرتبط گلف پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۲ ادامه اتفاقات عجیب برای داوران در نیمه نهایی جام حذفی/ حیدری جانشین ناظمی شد ۳ سلیمانی: این دربی دیگر طبیعی نیست، حیدری بازی را قضاوت نکند/ کرمانشاهی خودش زیر آب خودش را زد ۴ فینال لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین/ اشک و حسرت نیمار در شب شادی باواریایی‌ها ۵ آذری: شرط اول برای ماندنم در اهواز خانواده‌ام است/ به احترام عظیمیان در جلسه سپاهانی‌ها شرکت کردم‌ ۶ کنایه پایت به پاری‌سن‌ژرمنی‌ها + عکس ۷ شریفات: رختکن نداشتیم و زیر درخت لباس عوض می‌کردیم!/ تیمی که ۴۰ میلیون ندارد، به درد لیگ برتر نمی‌خورد ۸ کرمانشاهی: بهاروند گفت که دخل و تصرفی در انتخاب داور دربی نداشته است/ اگر بخواهند هم فینال را قضاوت نمی‌کنم مهمترین اخبار ورزشی بررسی رقم قرارداد ویلموتس با ساحل‌ عاج و ایران؛ نزدیک به دو برابر برای هیچ/ بی‌کفایت‌ها! پژمانفر: پرونده ویلموتس سرخوردگی برای آحاد جامعه است/سلطانی‌فر: حکم قطعی نیست! تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود آذری: شرط اول برای ماندنم در اهواز خانواده‌ام است/ به احترام عظیمیان در جلسه سپاهانی‌ها شرکت کردم‌ مهمترین اخبار تسنیم بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف بین الملل مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد

 با تصمیم کمیته فنی مچ‌اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از اینکه کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی درباره تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رأی‌گیری برای اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به‌صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رأی اکثریت اعضای کمیته فنی، مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضای کمیته فنی تأکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند. مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ‌اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان راد (مستریونیورس ایران) در خرداد ماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور (عکس)

دیگر خبرها

  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک