Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح تابستانه کتاب امسال با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی از ۱۸ تا ۳۰ مرداد همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان بوشهر نیز اجرا شد و ۱۲ کتابفروشی در استان بوشهر شامل هفت کتابفروشی در مرکز استان و پنج کتابفروشی در دیگر نقاط استان، در این طرح مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه کرمپور افزود: در این طرح، کتابفروشی‌ها با یارانه ۲۰ درصدی کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه کردند و هر خریدار مجاز به خرید کتاب تا سقف ۱۵۰ هزار تومان و بهره گیری از ۳۰ هزار تومان یارانه بود.

او ادامه داد: بر اساس آمارها، پنج هزار و ۵۵۶ جلد کتاب در این طرح در کتابفروشی‌ها به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال فروخته شد.

بیشتر بخوانید

بهارانه‌ای برای کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد:  تعداد کتاب و میزان فروش در طرح تابستانه کتاب نسبت به بهارانه کتاب، ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.

کرمپور با اشاره به شرایط جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: در «تابستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط گسترش ویروس کرونا، زمینه خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوط، فراهم شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تابستانه کتاب کتابخوانی خرید کتاب کتابفروشی تابستانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر به ایسنا گفت: این پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که از این میزان 80 میلیارد ریال در پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه مخزن 2 هزارمترمکعبی ذخیره آب در بندر امام حسن به همراه تاسیسات جانبی در دست اجراست که پیش‌بینی شده در صورت تحقق اعتبارات مصوب دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث مخزن یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تامین آب شرب پایدار است که این مهم تاکنون در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است.

 عالی افزود: مخازن ذخیره آب کمک می‌کند تا در صورت قطع آب شبکه اختلالی در روند توزیع آب در بین مشترکان صورت نگیرد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی