Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا در ماکو اظهار داشت: تقارن ایام عزاداری ماه محرم با هفته دولت شرایط ویژه ای را در برگزاری مراسم بوجود آورده و ضروری‌ است در تمامی برنامه‌ها پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن اجرا شود .

وی با بیان اینکه هیچ کس مخالف برگزاری مراسم عزاداری نیست، افزود: دین اسلام، دین عقلانیت بوده و همواره بر رعایت موارد بهداشتی در تمامی زمینه ها تاکید کرده و عدم رعایت و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری ماه محرم با این تاکیدات منافات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماکو با قدردانی از عوامل اجرایی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان اضافه کرد: با همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری ، خوشبختانه توانستیم این ماراتن علمی را بدون کوچکترین مشکل و حاشیه ای برگزار کنیم.

امام جمعه ماکو نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ماه محرم افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت به مردم است و همواره مقام معظم رهبری بر لزوم اطلاع رسانی آن به منظور افزایش امید، نشاط و اعتماد عمومی در جامعه تاکید فرموده اند.

حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی با اشاره برگزاری جلسات متعدد با هیئات مذهبی در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها در برگزاری مراسم عزاداری اضافه کرد: همه ما در خصوص سلامتی و حفظ جان عزاداران حسینی مسوولیت شرعی و قانونی داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز در این جلسه با اعلام آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، تا اول شهریور ۳۳۹ نفر از شهروندان در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۹۸ نفر بهبود یافته و در حال حاضر نیز ۱۴ نفر در بخش مراقیت های ویژه بیمارستان فجر بستری هستند.

رحیم صمدی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون چهار نفر از شهروندان جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست داده اند، اضافه کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها، از افزایش مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان جلوگیری شود.

ماکو از شهرهای شمالی آذربایجان غربی بوده و مدت زیادی، وضعیت سفید داشته است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ماکو هیأت عزاداری فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماکو هیأت عزاداری فاصله گذاری اجتماعی آذربایجان غربی ماکو هیأت عزاداری فاصله گذاری اجتماعی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران