Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر پرویزی در این باره اظهار کرد: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس، طرح نظارت بر کافه‌ها و سفره خانه‌ها با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری کارشناسان بهداشت و اتحادیه صنفی مربوطه در مردادماه سال جاری با قوت اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح نظارتی ۲۲و احد متخلف با دستور قضائی پلمب شدند و به ۳۲ واحد متخلف نیز تعهد اخذ و تذکر لازم ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح با تاکید کارشناسان بهداشت، تعدادی قلیان از این واحدهای صنفی جمع آوری و برای معدوم سازی به مرکز بهداشت شهرستان تحویل داده شد.

پرویزی با بیان تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات مردمی است.

کد خبر 5007430

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی پلمب واحد صنفی پروتکل های بهداشتی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق دیرالبلح، الشجاعیه، الزیتون و شرق البریج را به شدت گلوله باران کرد.

همچنین منابع محلی از حمله های رژیم صهیونیستی به شرق رفح نیز خبر دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را در محله الزیتون بمباران کردند که بر اثر آن دو نفر شهید شدند.

این درحالی است که ساعاتی قبل، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

کد خبر 6094195

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند