Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@00:02:59 GMT

افزایش سطح آمادگی رزمی کارکنان نیروی زمینی ارتش

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۳۷۴

افزایش سطح آمادگی رزمی کارکنان نیروی زمینی ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در هجدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز این نیرو گفت: سطح آمادگی رزمی کارکنان نیروی زمینی ارتش نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ نوذر نعمتی در همایش تجلیل از کارکنان ممتاز این نیرو گفت: کارکنانی که در طول سال و در تمامی ماموریت ها، کارها را به نحو شایسته انجام دادند به درجه ممتازی نائل می شوند و  وظیفه ما است تا مسیر پیشرفت را برای آنها مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش سال ۹۸  را با حضور گسترده در حوزه مردم یاری آغاز کرد افزود: از ابتدای سال ۹۸ در چندین استان کشور حادثه جاری شدن سیل ویرانگر را داشتیم که یگان های بلیات نزاجا با تمام قدرت در استان های گلستان‌، مازندران، لرستان، فارس و خوزستان وارد عمل شد و اقدامات موثری را از خود به نمایش گذاشت.


امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: در سیل گلستان، ارتش قبل از ستاد بحران حضور داشت، تصریح کرد: تحرک و آمادگی یگان های ارتش به ویژه در حوزه مردم یاری در کمک به سیل زدگان برای همگان ثابت شده است ‌ و نیروی زمینی ارتش در این حوزه با تمام وجود در خدمت مردم است.


وی در ادامه به حضور موثر مجموعه بهداشت و درمان نزاجا در حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و گفت: در تمام حوادث، کارکنان اداره بهداشت و درمان ارتش و نیروی زمینی با برپایی بیمارستان های صحرایی در کنار ملت بودند و در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای را ارائه کردند.


جانشین نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: در روزهای پایانی سال ۹۸ کشور درگیر ویروس منحوص کرونا شد، ارتش اولین مجموعه ای بود که در مقابله با این ویروس وارد عمل شد، برپایی بیمارستان های صحرایی، برپایی نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی ، ضدعفونی معابر و اماکن، کمک های مومنانه و .... از جمله خدمات ارزنده ای بود که ارتش انجام داد و هنوز هم در حال فعالیت است.


امیر سرتیپ نعمتی در بخش دیگری از سخنانش به تقدیم شهدای حوزه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد:  بیمارستان های ارتش در حوزه ویروس کرونا در خدمت مردم بودند و تمام کادر پزشکی بیمارستان ها در سراسر کشور در کنترل ویروس کرونا پای کار بودند و هنوز نیز هستند که در این راه نیز شهدای گرانقدری را تقدیم نظام کرده اند.


وی ادامه داد: رسالت اولیه نیروهای مسلح تامین امنیت و دفاع از کشور است، اما امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها با قدرت وارد عمل می شوند و هر جا که حضور پیدا کردند با عملکرد  بسیار مطلوب و موثری ماموریت خود را انجام داده اند.


سرتیپ نعمتی در پایان گفت: سطح آمادگی رزمی کارکنان نزاجا نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافت و این ارتقای آمادگی رزمی را مدیون تلاش شبانه روزی فرماندهان و تک تک کارکنان هستیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر نعمتی ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروی زمینی ارتش آمادگی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش