Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@08:34:16 GMT

دو سال تلخ برای جانشین گرانقیمت مامه تیام!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۳۷۸

  به گزارش جام نیوز و به نقل از ورزش سه، قطعا مرتضی تبریزی یکی از بدشانس ترین مهاجمان فوتبال ایران است. تابستان ۹۷ بود که مذاکرات استقلالی ها با مامه تیام به بن بست خورد و این مهاجم سنگالی راهی تیم عجمان امارات شد.


پس از این اتفاق، مدیران استقلال که در مقابل انتقادات و هجمه شدیدی که علیه آنها به راه افتاده بود، مجبور به استعفا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا افتخاری مدیرعامل آبی پوشان پس از درگذشت پدرش، با ارسال نامه ای به وزیرورزش، از سمت خود کناره گیری کرد تا امیرحسین فتحی جایگزین او شود. فتحی نیز طی حکمی، پندار توفیقی را عزل و علی خطیر را جایگزین او کرد.


پس از این تغییرات مدیریتی، استقلال با پرداخت مبلغ سنگینی برای رضایت نامه مرتضی تبریزی، این بازیکن را از ذوب آهن به تهران آورد. تبریزی در نخستین دیدارش با لباس استقلال، توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند تا هواداران استقلال به جذب این بازیکن امیدوار شوند ولی این مهاجم همدانی در فصل قبل در طی ۲۸ بازی، توانست ۷ گل برای استقلال به ثمر برساند و انتظارات هواداران استقلال را برآورده نکرد.


با آمدن آندره آ استراماچونی، تبریزی به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد. در این فصل فوتبالی، تنها در دیدار رفت مقابل پرسپولیس بود که این بازیکن ۹۰ دقیقه کامل در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دیدار رفت مقابل ذوب آهن نیز ۸۱ دقیقه در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت و بجز این دو بازی، تبریزی هرگز در هیچ دیداری از این فصل، بیشتر از ۶۰ دقیقه برای استقلال بازی نکرد.


پس از شیوع کرونا و وقفه ای چند ماهه در انجام رقابت های فوتبال، مهاجم آبی پوشان که آماده شروع مجدد فصل با سایر بازیکنان استقلال بود در مسابقه دوستانه مقابل رایکا مصدوم شد و پس از انجام آزمایشات مشخص گردید که تبریزی دچار پارگی رباط صلیبی شده است تا این فصل فوتبالی برای مهاجم استقلال به پایان برسد.


این بازیکن در طول ۹ فصلی که به طور حرفه ای در فوتبال ایران حضور دارد، برای نخستین بار بود که یک فصل را بدون گل زده به پایان می رساند. مرتضی تبریزی که اکنون ۲۹ ساله است فوتبالش را با تیم پاس همدان از لیگ دهم آغاز کرد. وی در آن فصل در ۲ بازی برای تیم پاس به میدان رفت و ۶۱ دقیقه در لیگ بازی کرد و بعد از آن هم تا دو فصل دیگر و تا پایان لیگ دوازدهم در پاس همدان حضور داشت. تبریزی در مدت ۳ فصل حضور در پاس ۳۵ بازی برای این تیم انجام داد و ۵ گل به ثمر رساند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تبریزی مجیدی نیوز مرتضی تبریزی تراکتورسازی بازیکن ورزشی جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز عکس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال