Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:40:39 GMT

شمار کرونایی‌ها در قاره آفریقا از یک میلیون عبور کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۳۹۶

شمار کرونایی‌ها در قاره آفریقا از یک میلیون عبور کرد

طی ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در قاره آفریقا، شمار مبتلایان در این قاره به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

به گزارش مشرق، براساس جدیدترین آمار پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، شمار مبتلایان به کرونا در قاره آفریقا با شناسایی موارد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شمار مبتلایان کرونا در جهان از ۲۰ میلیون نفر گذشت +آمار

همچنین با فوت شماری دیگر طی ساعات گذشته بر اثر کرونا ، شمار فوتی‌های ناشی از این ویروس قاتل در قاره سیاه به ۲۷ هزار و ۸۴۸ نفر افزایش پیدا کرد.

این در حالی است که تاکنون در این قاره ۹۱۰ هزار و ۲۴۱ نفر از مبتلایان به کرونا  بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: رویدادهای ورزشی جهان که با کرونا لغو شد

آفریقای جنوبی با ۱۳ هزار و ۵۹ مورد فوتی بیشترین تعداد فوتی های ناشی از کرونا را در میان کشورهای آفریقایی داشته و مصر با ۵ هزار و ۲۶۲ و الجزایر با ۱۴۳۵ مورد فوتی در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

بیشترین تعداد موارد ابتلا به کرونا در قاره سیاه، در جمهوری آفریقای جنوبی ثبت شده و ۶۰۹ هزار و ۷۷۳ نفر از شهروندان این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. مصر با  ۹۷ هزار و ۳۴۰ و نیجریه با ۵۲ هزار و  ۲۲۷ کرونایی، در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سلامت ویروس کرونا اخبار کرونا آمار مبتلایان به کرونا قاره آفریقا مصر نیجریه الجزایر آفریقای جنوبی مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • کتاب عکس «نزدیک تر» حاصل سفر به ۵ قاره جهان است
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای علمی جامعه اسلامی قلم زد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد