Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا پایان هفته کمیسیون‌ها وقت دارند که انتخابات داخلی خود را انجام دهند.

محمدرضا حیدری، امروز ۳ شهریور ماه در حاشیه یکصدوسومین جلسه علنی پنجمین دوره شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در خصوص انتخابات ریاست کمیسیون‌ها اظهار کرد: جلسه داخلی در کمیسیون‌ها با اعضایی که برای هر کمیسیون انتخاب شد، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هر کمیسیون از بین خود، رئیس و نایب رئیس را انتخاب می‌کنند. تا پایان هفته کمیسیون‌ها وقت دارند که انتخابات داخلی هر کمیسیون انجام شود. از هفته آینده و بعداز تعطیلات، کمیسیون‌ها با ترکیب جدید کار خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین در ابتدای جلسه اظهار کرد: سه‌شنبه، ۴ شهریور ماه سالروز درگذشت مهدی اخوان ثالث، یکی از  نامدارترین شاعران معاصر ایران و برخاسته از شهر مشهد و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. بزرگداشت این چهره شاخص ملی وظیفه همگان است و خرسندیم که در شورای پنجم مشهد یکی از خیابان‌های این شهر را به نام این شاعر نام‌گذاری کردیم.

وی افزود: همچنین ۴ شهریورماه ، روز کارمند نیز است. یکی از سرمایه‌های ارزشمند هر سازمان اجتماعی منابع انسانی آن است که در کنار فرآیندها و مقررات نقش پیشبرد اهداف سازمان را بر عهده دارد و به عنوان دارایی سازمان تلقی می‌شود.کارمندان در بخش‌های مختلف دولت به‌ویژه در مجموعه پرتلاش شهرداری و مدیریت شهری فداکارانه مشغول فعالیت هستند و جدا از توجه به مسائل معشیتی و مالی موضوع منزلت اجتماعی، ارتقای کارمندان و افزایش تلعق آن‌ها به سازمانی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین کارآمدی سازمان از نکات بسیار مهم و قابل توجه است.

حیدری در خصوص روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه که روز بزرگداشت زکریا رازی و روز داروساز است، گفت: زکریای رازی یکی از علمای جهان اسلام در طب و داروسازی است. در چرخه سلامت نقش داروسازان نقش برجسته‌ای است. در کنار تشخیص‌های دقیق و مراقبت‌های ویژه پرستاران، دارو و داروسازی نقش برجسته‌ای دارد. همچنین ۵ شهریور روز کشتی را داریم. کشتی یکی از پرطرفدارترین ورزش‌هاست و پیشینه بسیار قدیمی در شهر مشهد دارد. کشتی پهلوانی، کشتی چوخه و رشته‌های تخصصی این ورزش در فضای‌های اجتماعی و مناطق خاص طرفدار زیادی دارد و قهرمانان بزرگ ملی و مدل‌آوران زیادی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شنبه، ۸ شهریور و یکشنبه، ۹شهریور ماه تاسوعا و عاشورای حسینی است. در این روزها شاهد اوج و تبلور عشق، آزادی و فداکاری هستیم و درس‌های بسیار بزرگی از این واقعه‌ها یاد گرفتیم. اتفاقاتی که در عاشورا افتاده سبب شده است تا این حادثه تاریخی، جهانی و منحصر به‌فرد شود.  در این روزها بعد فداکاری، وفاداری و ارادت به امام حسین و در بعد دیگر قصاوت، خشونت و بیرحمی دشمن را شاهد هستیم و اتفاقاتی که در این دو روز بر خاندان  امام‌حسین (ع) گذشته مصیب بار بوده است و باعث شده است که جهان اسلام و تشییع بعد از ۱۴۰۰سال همچنان عزادار باقی بمانند. ما مردم ایران نیز باید در این روزها مطابق با دستورات ستاد کرونا و توصیه پزشکان برگزاری این مراسم‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز انجام دهیم که البته این امر در شهر مشهد تحقق داشته است.

وی بیان کرد: ۸ شهریور سالروز شهیدان رجایی و باهنر است. این شهیدان دو عنصر و چهره با ارزش دولت هستند. در همین راستا امید داریم و با توجه به هفته پیش‌رو امید داریم دولت با توجه به شعارها و برنامه‌هایی که به مردم قول داده است و همچنین گشایش‌هایی که در سطح ملی وبین‌المللی اتفاق خواهد افتاد بتوانند خواسته‌های به حق مردم را پاسخگو باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر مشهد شهرداری مشهد شهریور ماه کمیسیون ها شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: اجرای این حکم قضائی ممکن است آثاری برای این عضو شورا داشته باشد.

فرماندار مشهد نام این عضو شورای اسلامی شهر مشهد را ذکر نکرد.

کد خبر 6091411

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت