Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: پویش "جوانان، مدافعان سلامت عزاداران" در استان خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود.

مهدی قناد، امروز دوشنبه ۳ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط پیشروی ویروس کرونا تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان در خراسان جنوبی همگام با سایر جوانان در سراسر کشور تاکنون در بحث مبارزه با ویروس در محورهای تولید ماسک و گان و تولید انواع محتوای فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و نیز تهیه بسته های معیشتی در قالب رزمایش( همت جوانانه، کمک مومنانه) اثبات کرده‌اند که حتی در شرایط بحران، توانایی خدمت رسانی به مردم را در بهترین شکل خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در ماه محرم و صفر امسال که به فرموده مقام عظمای ولایت رعایت موارد مد نظر ستاد ملی کرونا لازم است و از سویی افزایش آمار مبتلایان در استان های کشور، دل نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است؛ جوانان فعال در تشکل‌های خراسان جنوبی برآنند تا در پویش (جوانان،مدافعان سلامت عزاداران) سلسله فعالیت هایی را به منصه ظهور برسانند.

قناد خاطرنشان کرد: نظر به لزوم مشارکت جوانان در آیین های محرم در این پویش علاوه بر برگزاری باشکوه عزاداری حسینی، پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت عزاداران به طور کامل انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: توزیع ماسک و جمع‌آوری اقلام بهداشتی و توزیع آن، سیاه پوش کردن خانه‌های جوان فعال در شهرستان‌ها، انتشار کلیه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد مبارزه با کرونا به منظور برگزاری مراسم عزاداری و مشارکت جوانان در تولید محتوای عزاداری در فضای مجازی از اهم فعالیت‌های جوانان خواهد بود.

قناد اظهار کرد: اینک نیز، فرصت دیگری فراهم شده تا جوانان بار دیگر حضور خود را در بحث مشارکت‌های اجتماعی به اثبات برسانند و در ماه محرم و صفر امسال ضامنین سلامت عزاداران حسینی باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت ورزش و جوانان عزاداري سلامت عزاداران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست