Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان، گفت: مسابقه کپشن نویسی "انتظار سرخ "در ایام محرم در فضای مجازی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا حسن زاده در گفت و گو باخبرنگار تسنیم در اهواز، اظهارداشت: مسابقه کپشن نویسی(متن نویسی) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت ایام عزاداری محرم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره پردازش به واقعه کربلا و ترویج فرهنگ عاشورایی در عصر ظهور افزود: واقعه عاشورا سرآغازی برحیات، پویایی و بالندگی شیعه و ظهور موعود نقطه اوج، رشد، کمال و سعادت شیعه و همه یکتاپرستان و صالحان است و بین این دو نهضت، پیوند و ارتباط وثیق و ناگسستنی وجود دارد که هر دو در امتداد هم و تکمیل کننده یکدیگرند.

اخبار تلویزیون| پخش روضه حاج منصور ارضی از رادیو/ "شب دهم" با زبان آذری و نماهنگ محرمی به صداوسیما آمد + فیلمسمنان| هزینه نذورات محرم صرف کمک مؤمنانه به محرومان شودعزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی برگزار می‌شود

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان  هدف از برگزاری مسابقه انتظار سرخ در فضای مجازی را اشاعه شعور و حماسه حسینی برشمرد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و محدودیت های ایجاد شده جهت برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم، تصمیم بر این گرفته شد تا از فضای مجازی به عنوان بستر مناسبی جهت اشاعه شور و شعور حسینی خصوصا در بین قشر جوان جامعه استفاده شود که بر همین اساس با همکاری انجمن نقد ادبی خوزستان نسبت به انتشار فراخوان برگزاری مسابقه کپشن نویسی انتظار سرخ اقدام شد.

وی به جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندانی که از ذوق و استعداد نویسندگی بهره مند هستند می توانند متون ادبی، عرفانی و دل نوشته های خود را در قالب کپشن (متن نویسی) در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر و با هشتگ انتظار سرخ و مضامین مرتبط با عاشورا و ظهور در این مسابقه شرکت کنند. 

به گزارش تسنیم، مهلت ارسال کپشن نویسی حداکثر تا 20 شهریور بوده که پس از این تاریخ، ضمن معرفی 5 اثر برتر، نسبت به چاپ آثار منتخب در مجموعه کتابی تحت عنوان انتظار سرخ اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/337/ی

R41468/P1549/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... "غم خرم"؛ ویژه‌نامه‌ متفاوت یک ناشر برای محرم مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "غم خرم"؛ ویژه‌نامه‌ متفاوت یک ناشر برای محرم مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۲ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۳ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۴ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۵ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۶ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۷ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۸ خوزستان| تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری هیئات دزفول+تصاویر مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود آیت‌الله علوی‌گرگانی: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است / مسئولان حمایت کنند گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی انتقاد ظریف از وزیر خارجه «قانون شکن» آمریکا «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی انتظار سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!