Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@03:41:15 GMT

پامپئو فردا از اسرائیل به سودان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۷۹۳

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم،خبرگزاری رسمی سودان گزارش داد وزیر خارجه آمریکا فردا وارد این کشور خواهد شد.

خبرگزاری رسمی سودان «سونا»، امروز (دوشنبه)، گزارش داد که «مایک پامپئو» وزیرخارجه آمریکا فردا به سودان سفر خواهد کرد.

طبق این گزارش، پامپئو در این سفر با «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان و «عبدالله حمدوک» نخست‌وزیر این کشور گفت‌و‌گو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی سودان در ادامه نوشت که این گفت‌و‌گوها در ارتباط با انتقال دموکراتیک در سودان و روابط با تل‌آویو خواهد بود.

سونا همچنین پیش‌بینی کرد که در این دیدار، فرایند خط خوردن نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم تسریع خواهد شد و «آمریکا از برقراری صلح در این کشور حمایت خواهد کرد».

از سال ۲۰۰۴ تاکنون، این اولین سفر یک وزیرخارجه آمریکایی به سودان است.

وزارت‌خارجه آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که «مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا از ۲۳ تا ۲۸ آگوست (۲ شهریور تا ۷ شهریور) به اسرائیل(سرزمین‌های اشغالی)، سودان، بحرین و امارات متحده عربی سفر خواهد کرد».

مایک پامپئو هم‌اکنون در فلسطین اشغالی به سر می‌برد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مایک پامپئو اسرائیل سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: «تصمیم گرفته ایم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دادگاه لاهه بپیوندیم.»
فیدان با اشاره به لزوم تشکیل کشور فلسطین و راه حل دو دولتی افزود: چند کشور غربی نیز به این مطلب اذعان کرده اند که چاره ای جز پذیرش راه حل دو دولتی وجود ندارد.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل به جنایتهای خود علیه مردم فلسین ادامه می دهد تآکید کرد این جنایت نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه بشریت است و مجامع جهانی باید جلوی این جنایتها را بگیرند.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد