Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت از سمن‌های آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سجاد سالک که در سفری یک‌روزه به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده بود در نشستی صمیمی با اعضای سمن‌های حوزه جوانان این استان با اشاره به پیگیری تامین اعتبار احداث خانه جوانان آذربایجان‌غربی بعد از بازگشت به وزارت گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده و نهایی شدن وام رسالت، دستورالعمل آن به استان‌ها ابلاغ شده و سمن‌ها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حمایت از سمن‌های آسیب‌دیده بخاطر کرونا از طرف معاون جوانان وزارت پیگیری شد و حتی لیست استان‌ها نیز به ستاد ملی کرونا ارسال شد که مورد موافقت قرار نگرفت با این حال همچنان در حال پیگیری و کمک به این سمن‌ها هستیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت برگزاری انتخابات دومین مجمع ملی جوانان اظهار کرد: تغییرات مداوم آمار مبتلایان به کرونا، شرایط برگزاری این انتخابات را برای ما دچار چالش کرده با این حال تا ابتدای مهرماه شرایط برگزاری انتخابات مشخص خواهدشد و از ۳ راهکار مد نظر که برگزاری در مشهد، تغییر محل برگزاری به یکی از دو استان البرز و یا آذربایجان‌غربی و یا برگزاری بصورت محدود در ستاد جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهدشد.

وی در خاتمه گفت: رتبه بندی سمن‌های همه استان‌ها برای اعتبارسنجی انجام شد و فعلا بصورت گزارش اولیه داده شده و بعد از دریافت گزارش‌های تکمیلی منتشر خواهیم‌کرد برای امتیازدهی بخاطر کرونا مجبور بودیم بصورت ویدئوکنفرانسی ارتباط برقرارکنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان آذربایجان غربی سازمان های مردم نهاد جوانان سمن های جوانان آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی انتخابات مجمع ملی جوانان جوانان وزارت ورزش و جوانان آذربایجان غربی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین