Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور گفت: بازی‌های جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز و ما فردا به دنبال همه چیز هستیم و جای ریسکی نداریم.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی فردا در مرحله بسیار سختی قرار دارد. قطعا تیمی که به این جایگاه رسیده است تیم ضعیفی نیست و هر دو تیم از تیم‌های خوب کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجدسلیمان تیمی واقعی بوده است و به مجموعه کل نفت مسجدسلیمان و مهدی تارتار تبریک می‌گویم چرا که تیم خیلی خوبی ساخته است و روانه مسابقات کرده است.

او ادامه داد: ما هم شرایط خیلی خوبی داریم و برای این که سهمیه آسیایی را صد درصد کنیم، برای بازی فردا از هر لحاظ آماده‌ایم. بازی‌های جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز و ما فردا به دنبال همه چیز هستیم و جای ریسکی نداریم. با تمام احترامی که برای نفت قائل هستیم، ما هم تراکتور هستیم و چاره‌ای نداریم جز این که فردا بازی را ببریم. شرایط ما شرایط خوبی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بچه‌ها همان چیزی که در بازی‌های قبل انجام دادیم را انجام دهند، به فینال می‌رسیم. هر چند که کار سختی پیش رو داریم ولی امیدواریم که به فینال برسیم.

الهامی با بیان این که جام حذفی جای جبران ندارد و همه چیز در یک بازی مشخص می‌شود، گفت: به همین دلیل ما تمام تمهیدات را در نظر گرفتیم و امیدوارم بازیکنان‌مان همانی باشند که هستند. تا همین‌جا هم خیلی خوب کار کردند ولی مطمئن هستم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود که امیدوارم برنده این بازی تیم تراکتور باشد. لیاقت تراکتوری‌ها این است که بعد از مدت‌ها در فینال باشند. هر چند که خیلی از ناملایمتی‌ها برایش پیش آمده ولی از کمیته داوران و سازمان لیگ خواهشم این است که شرایط به گونه‌ای باشد که تیم ما دوباره متضرر نشوید. قصدم این نیست که جو را خراب کنم و آرزویم این است هر تیمی که مستحقش است پیروز شود و حق به حق‌دار برسد.

او در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ده روزی است رضا شکاری مصدوم شده است. محرومی را نداریم و ان‌شاءالله که فردا بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور ساکت الهامی استانی ورزشی جام حذفی همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست بدهد و راهی دیدار پایانی شود. ملی‌پوشان ایران فردا دیدار فینال رامقابل تایلند برگزار می‌کنند و وزیر ورزش هم تماشاگر ویژه این مسابقه خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا