Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تراکتور گفت: برای اینکه حضورمان در آسیا را صددرصد کنیم از هر لحاظ آماده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: من فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری حضرت امام حسین ( ع) را تسلیت می‌گویم. فردا بازی سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماقبل از فینال بازی داریم و نفت مسجدسلیمان یک تیم واقعی بوده و به مجموعه این تیم و کادرفنی نفت در راس آن تارتار تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته  است. هر 4 تیم حاضر در این مرحله تیم‌های خوبی هستند. هیچ تیمی در این مرحله ضعیف نیست.

وی افزود:  بعد از کش و قوس‌های فراوانی که داشتیم برای اینکه حضورمان در آسیا را صدرصد کنیم از هر لحاظ آماده‌ایم ودر  بازی‌های حذفی یا همه چیز دارید یا هیچ چیز ندارید. ما فردا به دنبال همه چیز بازی هستیم جای ریسک نداریم.  نفت تیم قابلی است  و برایش احترام قائل هستیم اما چاره‌ای جز برد نداریم. شرایط خوبی داریم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بازیکنان همان کارهایی که در بازی‌های قبل انجام دادند می ‌توانیم انشالله بتوانیم با دعای هواداران‌مان بعد از مدت‌ها به فینال برسیم. البته کار بسیار سخت است. سرمربی تراکتور در مورد اینکه در جام حذفی تیم ها معمولا محتاط بازی می‌کنند و استراتژی تیمش در بازی فردا چیست، گفت: جام حذفی جامی است که جای ریسک و جبران نداریم همه چیز در 90 دقیقه یا وقت اضافه و پنالتی مشخص می‌شود. همه تمهیدات را در نظر گرفته‌ایم. انشاءالله بازیکنان ما همانی باشند که هستند تا همین جا هم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند ولی مطمئنم هر دو تیم بازی خوبی را ارایه می‌کنند و ما پیروز شویم.  فردا لیاقت مردم آذربایجان و کل تراکتوری هاست که فینال باشند هرچند ناملایمات زیاد دیده‌ایم اما از کمیته داورانم سازمان لیگ خواهش می‌کنیم که ما دوباره متضرر نشویم قصدم این نیست که جو را خراب کنم ولی شرایط به گونه‌ای است که از داوری ضربه نخوریم هر تیمی که مستحقش است پیروز شود و حق به حقدار برسد. الهامی در مورد وضعیت مصدومان  ومحرومان تیمش گفت: رضا شکاری  10 روز است که مصدوم شده والحمدالله محرومی نداریم و امیدوارم فردا موفق شویم.     انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد آشوبی، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد،» تصریح کرد: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد؟ خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228369 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!