Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@23:26:19 GMT

شروع فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۶۷۲

به گزارش ایرنا، رضا گل‌محمدی گفت: با شیوع کرونا از اواخر خرداد ماه فعالیت رشته های پر برخورد، رزمی، استخر های سرپوشیده و بدنسازی تعطیل بود.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا خسارات زیادی را به بخش ورزش استان تهران وارد کرده است خاطر نشان کرد : با دستور العمل سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، فعالیت رشته بدنسازی از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: فعالیت استخر های سرپوشیده، رشته های پربرخورد و رزمی کماکان تعطیل بوده و فعالیت مجدد آنها نیز مستلزم ابلاغیه ستاد ملی کرونا در ورزش خواهد بود.

گلمحمدی بیان کرد: مجموعه های ورزشی بدنسازی باید با اطلاعات خود را در سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی ثبت و گواهی فعالیت خود را اخذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت رشته های کم برخورد، انفرادی، فضای باز و استخر های روباز از خردادماه دایر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به افتتاح پروژه های ورزشی استان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۱۴ پروژه ورزش با همکاری اداره کل ورزش استان، شهرداری ها، بخش خصوصی و دهیاری ها در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۸طرح عمرانی و ورزشی استان در شهرستان های شهریار، قدس، ورامین، پاکدشت، شمیرانات و تهران(سه طرح) با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گلمحمدی با بیان اینکه این پروژه ها ۲۶هزار و ۴۴ متر سرانه ورزشی استان را ارتقا می دهد خاطر نشان کرد: همچنین ۶ مجموعه ورزشی و چمن نیز توسط شهرداری شهریار به بهره برداری می رسد.

به گفته وی این طرح ها به صورت همزمان با حضور وزیر ورزش، استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستانی روز چهارشنبه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به بهره برداری می رسد.

هم اینک سرانه ورزشی استان تهران با احتساب ۵هزار و ۲۰۰ متر مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی ۵۷ سانتی متر مربع برای هر شهروند است.

منبع: الف

کلیدواژه: بهره برداری ورزشی استان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم