Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:58:52 GMT

مقایسه خودرو جک S۳ و بایک X۲۵

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۷۶۹

مقایسه خودرو جک S۳ و بایک X۲۵

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو جک S ۳ و بایک X ۲۵ ساخت کشور چین هستند و با موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ به بازار عرضه می‌شوند، حجم موتور این دو خودرو به ترتیب ۱۵۹۰ و ۱۴۸۰ سی سی است.

حداکثر قدرت بایک X ۲۵ به ۱۱۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد که نسبت به رقیب چینی خود قدرت بهتری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندارد آلایندگی هوا در هر دو خودرو یورو ۵ است، اما در آزمایشات صورت گرفته میزان مصرف سوخت در بایک X ۲۵ کمتر از رقیب چینی خود است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو جک S ۳ می‌توان به مجهز به رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی – فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع - کنترل فشار باد چرخ‌ها TPMS - سنسور پارک عقب - سانروف - سنسور پارک عقب - سان روف - Daylight - روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو با توجه به نور محیط - چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم - کامپیوتر سفری - تهویه مطبوع اتوماتیک - صندلی چرمی - برف پاک کن شیشه عقب - چراغ‌های مه شکن جلو و عقب - سوکت پاور ۱۲ ولت روی داشبورد اشاره کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقایسه فنی خودرو دانستنی های خودرو خودرو چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد