Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: به نقل از آسوشیتد پرس، مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا صبح روز دوشنبه به وقت محلی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی این کشور را رسماً به‌عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سوم نوامبر [13 آبان] برگزار می‌شود، برگزید.

«مایک پنس» معاون دونالد ترامپ در مراسم معرفی نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات سوم نوامبر ضمن تمجید از آنچه «تلاش‌های دولت ترامپ برای دستیابی به توافقات تجاری بهتر، تأیید قضات محافظه‌کار و کاهش مالیات‌ها» خواند، اظهار داشت: «انتخاب [بهترین فرد] هیچ‌گاه به اندازه انتخابات کنونی واضح نبوده و منافع این انتخاب نیز هرگز به این اندازه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «آقایان و خانم‌های حاضر در مجمع ملی حزب جمهوری خواه، کار شروع شده است. حالا وقتش است. این لحظه‌ای است که یکایک ما باید هر آنچه در توان داریم انجام دهیم تا این رئیس‌جمهور برای 4 سال دیگر انتخاب شود.»

دونالد ترامپ در حالی خود را برای رقابت با «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا آماده می‌کند که نظرسنجی‌ها از برتری نسبی این رقیب دموکرات بر وی حکایت دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ انتخابات آمریکا حزب جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد