Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@23:56:02 GMT

ترامپ رسما نامزد جمهوری‌خواهان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۸۱۷

ترامپ رسما نامزد جمهوری‌خواهان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، به این ترتیب دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا باید در ۱۳ آبان با جو بایدن نامزد حزب دموکرات به رقابتی بپردازد؛ رقابتی که به اعتقاد کارشناسان برخلاف پیش بینی ها ،برای ترامپ بسیار سخت و نفسگیر است.
شیوع بی‌سابقه ویروس کرونا در آمریکا، آمار بالای مرگ ومیر ناشی از آن، رکود اقتصادی، بیکاری بی سابقه و تبعیض نژادی ساختاری، موضوعاتی است که رقابت این دور از انتخابات را برای این نامزد جمهوریخواهان سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نخستین نشست جمهوریخواهان که برخلاف دموکرات‌ها در ساعت اداری و در شهر شارلوت در  ایالت کارولینای شمالی برگزار شد، ابتدا ترامپ سخن گفت و پس از آن نمایندگان و فرمانداران حامی وی به  سخنرانی پرداختند.
پس از آن، ایالت‌های مختلف آرای دلیگیت این نامزد جمهوریخواه را اعلام کردند که سر انجام ترامپ که در انتخابات مقدماتی هم رقیب جدی نداشت با کسب .. دلیگیت یا آرای نمایندگان ایالتی در مجمع ملی حزب به عنوان نامزد رسمی جمهوریخواهان برگزیده شد.

مایک پنس معاون اول ترامپ در این نشست گفت ما باید برای چهار سال دیگر دونالد ترامپ را در کاخ سفید داشته باشیم. 
وی به شعار «بار دیگر به آمریکا عظمت می‌بخشیم» سال ۲۰۱۶ ترامپ اشاره و بر آزادی بیان، آزادی مذهبی و متمم دوم قانون اساسی یعنی در اختیار داشتن آزادانه سلاح تاکید کرد.

معاون اول ترامپ با حمله به برنامه جو بایدن رقیب دموکرات خود اظهار کرد: آنها می‌خواهند برنامه چپ گرایان را عملی سازند، مالیات را افزایش دهند و جامعه را به سمت سوسیالیسم ببرند.

پنس انتخاب دوباره ترامپ را به معنای افزایش اشتغال در چهار سال آینده دانست و گفت ما ویروس کرونا را به عقب می‌رانیم و به پیش از کرونا باز می‌گردیم. 

وی همچنین بر لزوم به دست گرفتن اکثریت جمهوریخواه در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد و گفت باید کوین مک‌کارتی رئیس بعدی مجلس نمایندگان شود.

پربیننده ترین پیشنهاد جدید سئول برای پرداخت بدهی ۷.۵میلیارد دلاری ایران واکنش روسیه به سفر گروسی به ایران ترامپ: ظرف ۳هفته با ایران توافق می‌کنم رکوردشکنی فروش خانه در آمریکا مشاور ارشد ترامپ استعفا داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری سنا دونالد ترامپ جو بایدن ویروس کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم