Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:56:58 GMT

مخالفت فولاد با حضور آذری در سپاهان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۸۴۸

مخالفت فولاد با حضور آذری در سپاهان

سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان ماندنی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با جدایی سعید آذری از این باشگاه مخالفت کرد و بدین ترتیب سعید آذری در لیگ بیستم مدیریت این باشگاه را برعهده خواهد داشت.

طی نشستی که عصر امروز میان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در اهواز برگزار شد، تصمیم بر این گرفته شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه خوزستان را عهده‌دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری پیش از این به باشگاه فولاد خوزستان برنامه‌ای سه ساله را ارائه کرده بود و حالا با توجه به تعهدش به این باشگاه و البته تأکید علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد برای ادامه همکاری، انتقالش به باشگاهی دیگر منتفی و به کارش در اهواز ادامه خواهد داد.

پیش از این شنیده می‌شد احتمال حضور آذری در باشگاه سپاهان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید آذری فولاد خوزستان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم