Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش می‎گوید که نابرابری اقتصادی در آمریکا منجر شده که سیاه پوستان در این کشور در موقعیت‎های شغلی بدتری قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، مطالعات نشان می‌دهد که آمریکایی‌های آفریقایی تبار بیش از سفید پوستان این کشور دچار مشکلات اقتصادی می‌شوند.

به گزارش پایگاه «اکوییتابل گروث»، اقدام برای تصحیح و برداشتن موانع ساختاری در مورد سیاه پوستان لازم است؛ نخستین موردی که به این شکاف بین نژادی کمک کرد سیاست‌های دولت‌های آمریکا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

40 میلیون آمریکایی با خطر بی‌خانمان شدن مواجه هستند چطور ترامپ سیاست خارجی آمریکا را نابود کرد؟

سیاست‌های دولت «آمریکا» به ایجاد اختلافات نژادی در وهله اول از طریق تبعیض قانونی، تغییر مسکن و تأثیر اغلب تبعیض آمیز در سیستم عدالت کیفری و حبس کمک کرده است.

همچنین وجود تفاوت‌هایی از جمله اسکان، آموزش، نظام سلامت و موقعیت‌های شغلی هم در ایجاد شکاف و تبعیض نژادی موثر هستند.

این تفاوت‌ها بیشتر در میان رنگین پوستانی دیده می‌شود که از سطح زندگی و درآمدی پایین تری بهره‌مند هستند.

تحقیقات نشان می‌دهند که تفاوت زیادی در موقعیت‌های شغلی میان سفید پوستان و سیاه پوستان در آمریکا وجود دارد.

همین امر باعث کمتر بودن درآمد میان سیاه پوستان می‌شود و به تبع آن مشکلات ذکر شده نمایان می‌شوند.

این گزارش می‎گوید که کودکان سیاه پوست در آمریکا معمولا در خانواده‌های سطح پایین از نظر درآمد متولد می‎شوند و بیشتر این افراد در تمام زندگی خود سطح درآمدی پایین را تجربه می‌کنند.

پایگاه «اکوییتابل گروث» در بخش دیگری با اشاره به اینکه اکنون سیاست‌هایی برای پرداختن به مشکلات ناشی از نژادپرستی در آمریکا لازم است، می‎نویسد که این سیاست‌ها باید در سطح فدرال اجرا شوند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین نابرابری آمریکا دولت آمریکا سیاه پوست سیاه پوستان نژادپرستی حقوق بشر موقعیت های شغلی سیاه پوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان

سخنگوی کاخ سفید به اقدام دانشجویان در تسخیر دانشگاه کلمبیا در نیویورک واکنش نشان داد و موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز سه‌شنبه در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است.

کربی همچنین در مورد شرایط برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با این مساله مدعی شد که در حال حاضر هیچ تلاش فعالی برای فدرالی کردن (متحد کردن) گارد ملی وجود ندارد.

اعتراض دانشجویان در سراسر آمریکا از هفته گذشته در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آغاز شده است که درگیری‌ها با نیروهای امنیتی و پلیس ایالات متحده بالا گرفته است.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

سخنگوی کاخ سفید در مورد وضعیت غزه و احتمال حمله به رفح نیز بیان کرد: ما نمی‌خواهیم یک عملیات زمینی بزرگ در رفح را شاهد باشیم که ایمنی غیرنظامی‌های فلسطینی را در نظر نمی‌گیرد. 

وی در ادامه افزود، اما آنچه اکنون پیش روی ما است، یک پیشنهاد برای توافق اسرا است که منجر به 6 هفته آتش بس در هر کجای غزه می‌شود.

کربی در راستای سیاست‌های آمریکا برای انداختن توپ در زمین حماس بمنظور پذیرش شروط پیشنهاد شده، اظهار داشت که توافق اسرای جدید یک توافق خوب است که واشنگتن از حماس می‌خواهد آن را بپذیرد.

این مقام ارشد آمریکایی همچنین در مورد میزبانی چین از مذاکرات حماس و فتح برای دستیابی به آشتی ملی استقبال کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!