Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشتخوار_ فرماندار رشتخوار گفت: باید در جهت کوتاه شدن مسیر ارتباطی بخش جنگل به رشتخوار و ۸ کیلومتر باقی‌مانده شعبه به سرآسیاب تلاش کنیم، چراکه ایجاد این ارتباط علاوه بر رفع مشکلات ساکنین شریف منطقه جنگل جهت دسترسی آسان به مرکز شهرستان می‌تواند در حوزه‌های مختلف باعث پیشرفت در شهرستان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار ظهر امروز هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، ضمن تسلیت ایام محرم با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، گفت: امسال بیش از ۲۴ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد ۹۱۶ میلیون و ۷ پروژه کلنگ زنی بااعتبار ۲۰ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت در رشتخوار بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در رابطه با موقعیت خوب شهرستان رشتخوار در طرح مثلث توسعه اقتصادی گفت: رشتخوار جزو ۵ شهرستان پیشرو در حوزه فعالیت معین‌های اقتصادی استان است، که با ورود بنیاد علوی و تعیین این نهاد به‌عنوان معین اقتصادی در رشتخوار انتظار می‌رود، کارهای عمرانی و خدماتی بسیاری در طول ۳ ساله حضور این نهاد در رشتخوار انجام و رشتخوار به قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل شود.

وی از پیگیری و تخصیص ۱۵۰ میلیون تومانی جهت راه‌اندازی حوزه علمیه در رشتخوار خبر داد و افزود: از اعتبارات ماده ۱۸۰ برای اولین بار ۱۵۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی حوزه علمیه در رشتخوار تخصیص پیدا کرد، که انشالله با پیگیری‌های لازم در این رابطه امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

فرماندار رشتخوار با اشاره به مشکلات مردم در رابطه با راه‌اندازی مرکز تعویض پلاک در رشتخوار نیز، گفت: در دومین روز از هفته دولت ساختمان تعویض پلاک در رشتخوار نیز افتتاح شد، که امیدواریم با پیگیری‌های مجموعه شهرداری به عنوان متولی این امر به‌زودی شاهد استقرار این مرکز جهت رفع مشکلات تعویض پلاک مردم و شهروندان در شهرستان باشیم.

عرب همچنین در رابطه با بحث جاده با تأکید بر اینکه چهاربانده شدن محور رشتخوار تربت‌حیدریه خواسته به‌حق و دیرینه مردم در رشتخوار است، گفت: با پیگیری‌های نماینده محترم خبرهای خوبی در رابطه با رسیدگی به این موضوع شنیده شد و اعتباراتی خوبی نیز جهت روکش آسفالت این محور و جاده بخش جنگل تعلق گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اول مسئولان در شهرستان رفع مشکلات جاده ای است، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه ملی در شهرستان باشیم.

عرب همچنین با تأکید به پرداخت مطالبات کشاورزان و عذرخواهی از کوتاهی‌های و مشکلات پیش‌آمده در پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: طبق اخبار رسیده امروز بیش از ۹ درصد مطالبات باقی‌مانده کشاورزان در رشتخوار پرداخت‌شده است و درمجموع بین ۸۰ تا ۸۴ درصد مطالبات زعفران کاران تسویه و تنها بین ۱۶ تا ۲۰ درصد پرداخت‌ها باقی‌مانده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اتصال بخش جنگل و کوتاه کردن مسیر ارتباطی این محور می‌تواند کمک شایانی به ارتباط بخش جنگل و مرکزی شهرستان داشته باشد گفت: باید در جهت کوتاه شدن مسیر ارتباطی بخش جنگل به رشتخوار و ۸ کیلومتر باقی‌مانده شعبه به سرآسیاب تلاش کنیم چراکه ایجاد این ارتباط علاوه بر رفع مشکلات ساکنین شریف منطقه جنگل جهت دسترسی آسان به مرکز شهرستان می‌تواند در حوزه‌های مختلف باعث پیشرفت شهرستان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسیر ارتباطی راه اندازی رفع مشکلات باقی مانده بخش جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی