Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین بهامین شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تبدیل شبکه های فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار در روستاهای کانرود، ویرمونی، تله خان، کوته کومه، خانه های آسیاب و حیران، احداث ۴۳۱ متر شبکه فشار متوسط زمینی جهت تعویض کابل روغنی رینگ پمپ بنزین، اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار برای تقویت برق در روستاهای خلیله سرا و قلعه، تبدیل شبکه های فشار ضعیف دو و تک مداره به کابل خودنگهدار و نصب پست هوایی و ترانس برق در نقاط مختلف آستارا آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها و پروژه ها ۱۴ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۸۱۹ هزار ریال اعتبار هزینه شده و در کل، زمینه اشتغال موقت ۱۸۲ نفر فراهم آمده است.

رئیس اداره برق آستارا یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و با تبریک هفته دولت به دولتمردان، توجه به تقویت و توسعه برق در مناطق دورافتاده را از رویکردهای این اداره اعلام کرد.

او گفت: اداره برق آستارا دارای پنج بخش اداری، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت،  ۲۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۵۴ هزار مشترک برق است.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری توسط اعضای منافقین به شهادت رسیدند و ایام شهادت این دو شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران، هفته دولت نام گرفت.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. 

برچسب‌ها آستارا هفته دولت انرژی برق افتتاح طرح شرکت مدیریت شبکه برق ایران برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا هفته دولت انرژی برق افتتاح طرح شرکت مدیریت شبکه برق ایران برق شركت توزيع نيروی برق آستارا هفته دولت انرژی برق افتتاح طرح شرکت مدیریت شبکه برق ایران برق شركت توزيع نيروی برق هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌