Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانی زاده با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان گفت: در این هفته تعداد ۳۸ پروژه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد مهدی خانی زاده » ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت تعداد 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در شهرستان بهاباد به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بهاباد بیان کرد: 2 پروژه نیز در این هفته کلنگ زنی می شود که شامل نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی با اعتباری بالغ بر 7 میلیون یورو و ادامه عملیات اجرایی بهاباد به دربند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 440 میلیون ریال انجام می شود.

وی افزود: در این پروژه ها تعداد 37نفر اشتغال مستقیم داریم که امیدواریم با ادامه پروژه ها افزایش پیدا کند.

خانی زاده ادامه داد: گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، راه اندازی رادیولوژی، عملیات مکانیکی غرب بهاباد برای کنترل 95 درصد سیل شهرستان از جمله مهمترین پروژه های استان است.

فرماندار شهرستان بهاباد بیان کرد: از دیگر پروژه های مهم ما نیز جاده بهاباد دربند است که 105 کیلومتر است و مرکز کشور را به جنوب و جنوب شرق کشور نزدیک می کند.

وی گفت: بدین منظور تفاهم نامه ای بین استاندار یزد با بنیاد علوی به امضا رسید که در زمینه محرومیت زدایی حدود 25 میلیارد تومان در اقدامات اولیه پیشبینی شده است.

خانی زاده در پایان با اشاره به چالش های شهرستان گفت: مهمترین چالش شهرستان بیکاری و آسیب های اجتماعی است که در این راستا نیز برنامه هایی داشته ایم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار بهاباد شبستان یزد هفته دولت شهرستان بهاباد خانی زاده هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون