Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:43:49 GMT

تهران| نخستین دوره مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۴۹۱

تهران| نخستین دوره مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان برگزار شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - نخستین دوره مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان کشور به صورت آزمایشی بین دو باشگاه استان تهران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، به نقل از کمیته برگزاری مسابقات آنلاین استان تهران؛ در حالی که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مسابقات ورزشی تعطیل شد، با ابتکار هیئت تیر و کمان استان، مسابقات آنلاین به صورت آزمایشی بین دو باشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه کمانداران در باشگاه‌های خود زیرنظر داوران مسابقه دادند و از طریق فضای ارتباطی ویژه ایجادشده برای این رقابت جهت ارتباط بین دو باشگاه استفاده و از امتیازهای یکدیگر مطلع می‌شدند.

در این مسابقات هشت کماندار به رقابت پرداختند که در ریکرو مردان؛ امیر حسین پور حامدی از باشگاه راد با نتیجه شش بر صفر برابر ابوالفضل حسینی به برتری رسید. در ریکرو بانوان نیز کیانا حاجبیان از آکادمی راد با نتیجه شش بر صفر برابر تکتم علی لو از باشگاه رادین به پیروزی دست یافت.

در بخش کامپوند مردان؛ آرین رضاییان با نتیجه 142  بر 134 علیرضا توحیدیان را شکست داد و در کامپوند زنان قدیم پور از باشگاه آکادمی راد با نتیجه 139 بر 126 هستی خانی فر را مغلوب خود کرد. این مسابقات به صورت زنده از کانال هیئت تیر و کمان استان تهران در فضای مجازی پخش شد.

مهدی شعبانی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات استان تهران پس از پایان اولین دوره مسابقات آنلاین تیر و کمان گفت: سعی داریم در آینده نزدیک مسابقه بزرگی را به صورت آنلاین برای تمام باشگاه‌ها و در رده‌های سنی مختلف برگزار کنیم. 

رشته تیراندازی با کمان در چهارمحال و بختیاری به دلیل گرانی رو به تعطیلی است تهران برگزار کننده اولین مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان در کشور شد اعلام آخرین تغییرات در برنامه مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک توکیو در رشته تیراندازی با کمان

رضا فرجی، مدیر و پشتیبان فنی سیستم آنلاین مسابقات گفت: برای برگزاری این مسابقه به این شکل از مشکلات و سختی‌های زیاد عبور کردیم. تست‌ها و جلسات فنی متعددی برگزار شد تا بتوان به این نحوه مسابقه را برگزار کرد.

وی بیان کرد: تمامی فدراسیون‌های ورزشی که ورزش‌های آنها بدون برخورد فیزیکی و تعاملی است نظیر تیر و کمان، دارت و ووشو می‌توانند از این سیستم‌ استفاده کنند.

فرجی اظهار داشت: پس از پایان مشکلات مربوط به بیماری کرونا می‌توان از این سیستم استفاده و بین شهرها و استان‌های مختلف مسابقات چند جانبه برگزار کرد؛ بدون اینکه ورزشکاران نیاز به این داشته باشند که خطر راه‌های طولانی را به جان خریده و اقدام به سفرهای بلندمدت برای انجام مسابقه کنند.

وی گفت: برای رشد و تعالی این سیستم و این‌گونه مسابقات نیاز به حمایت وزارت ورزش و فداراسیون‌های مربوطه است.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S74,6,60/CT12 بیشتر بخوانید... رشته تیراندازی با کمان در چهارمحال و بختیاری به دلیل گرانی رو به تعطیلی است تهران برگزار کننده اولین مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان در کشور شد اعلام برنامه مسابقات تیراندازی با کمان در سال ۲۰۲۱ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رشته تیراندازی با کمان در چهارمحال و بختیاری به دلیل گرانی رو به تعطیلی است تهران برگزار کننده اولین مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان در کشور شد اعلام برنامه مسابقات تیراندازی با کمان در سال ۲۰۲۱ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۳ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۴ الهامی: تیمی که تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی آمده‌ ضعیف نیست/ امیدوارم فردا حق به حقدار برسد ۵ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۶ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۷ تارتار در نشست خبری دیدار با تراکتور حاضر نشد ۸ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود آیت‌الله علوی‌گرگانی: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است / مسئولان حمایت کنند گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس یمن|ثبت ۱۱۳ بار نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ حمله جنگنده های سعودی به سه استان یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رشته تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تهران برگزار استان تهران تیر و کمان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟

همشهری آنلاین- حمیدرضا رسولی:آمار قربانیان تصادفات درون‌شهری گاهی اوقات اهالی تهران را شگفت‌زده می‌کند، اما بد نیست بدانید که خطر تصادف با وسایل نقلیه عمومی از همان نخستین روزهایی که اتومبیل به خیابان‌های پایتخت راه پیدا کرد وجود داشته و افراد مشهور هم گاهی قربانی بی‌مبالاتی برخی راننده‌ها شده‌اند.

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

گزارش‌های ضدونقیضی درباره نخستین سانحه رانندگی تهران منتشر شده که مربوط به ۲ دوره تاریخی است. علیرضا زمانی، تهران‌پژوه، درباره ماجرای نخستین سانحه رانندگی در تهران می گوید: «برخی منابع تاریخی مکتوب از غلامحسین درویش، معروف به درویش‌خان، موسیقیدان سرشناس دوره قاجار، به‌عنوان نخستین قربانی سانحه رانندگی در دارالخلافه نام می‌برند. طبق گزارشی که روزنامه وقایع اتفاقیه در سال ۱۳۰۵ منتشر کرده، درویش‌خان که عواید کنسرت‌هایش در گراند هتل را وقف نیازمندان کرده بود، بعد از پایان یکی از کنسرت‌ها و در مسیر برگشت به خانه‌اش درشکه‌ای کرایه می‌کند، اما هرگز به مقصد نمی‌رسد.»

درشکه حامل درویش‌خان در خیابان امیریه با اتومبیل فورد که از سمت مخالف می‌آمد تصادف می‌کند و درویش‌خان که از داخل درشکه به بیرون پرتاب شده بود به نظمیه تهران منتقل می‌شود، اما از این حادثه جان سالم به در نمی‌برد. درویش‌خان به دلیل ضربه مغزی ۵ روز در نظمیه بستری بود، تلاش پزشکان افاقه نکرد و مشهورترین موسیقیدان ایران در دوره قاجار نخستین قربانی تصادف در تهران لقب گرفت.

همچنین، معدود جراید دوره پهلوی اول از برخورد خودرو حامل وزیر پست و تلگراف وقت با تیر چراغ‌برق به‌عنوان یکی دیگر از نخستین تصادف‌هایی که در سال ۱۳۰۵ به وقوع پیوسته نام برده‌اند. این تصادف در خیابان سرچشمه رخ داده و به دلیل محکم بودن بدنه اتومبیل‌های آن دوره آسیبی به سرنشین‌ها وارد نشده است.

زمانی معتقد است معمای نخستین سانحه رانندگی در تهران کمی پیچیده شده است: «کشف بریده یکی از جراید تهران قدیم معمای نخستین تصادف تهران را پیچیده‌تر کرد. جریده‌ای که در اسفندماه ۱۳۰۶ گزارشی درباره نخستین تصادف تهران منتشر کرده و مدعی شده نخستین تصادف در ۱۲ آبان ۱۳۰۳ و آخرین ماه‌های حکومت قاجار در تهران رخ داده و به درگذشت فردی به نام عباسقلی‌خان باقرزاده که از روزنامه‌نگارهای معروف آن دوره بوده منجر شده است.»

ناصرالسلطنه دیبا، یکی از درباری‌های دوره قاجار و نویسنده کتاب معروف سفرنامه ناصری، که بارها با نصرالدین شاه به فرنگ رفته بود در این ماجرا نقش اول را ایفا کرده و این تصادف در خیابن علاء‌الدوله سابق (فردوسی فعلی) مقابل سفارت انگلیس به وقوع پیوسته است.

کد خبر 848272 برچسب‌ها تهران قدیم همشهری محله تهران

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی