Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه سوم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۱۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف ۱۱۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی جوکار گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خصوص برخورد با وسایط نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی با به کارگیری تمامی امکانات در قالب چندین اکیپ به مرحله اجراء در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح‌ها طی یک ماه گذشته، ۵۱ خودرو و ۵۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد؛ چرا که این طرح‌ها نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان دارد.

۱۱۰ را آسان‌ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه اعمال مجرمانه را از این طریق اطلاع دهند.

۲ کشته حاصل برخورد پراید با کامیون

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک کامیون در محور بوانات-صفاشهر، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور بوانات-صفاشهر، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۲ سرنشین با یک کامیون برخورد و بر اثر آن هر ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده‌اند.

سرهنگ دهقانی بیان کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کردند.

کشف ۲۴ تن برنج قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف یک محموله برنج قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی شهرستان بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۲۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "بوانات" خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد.

کشف کود و سم احتکار شده ۱۰ میلیاردی در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۹ هزار و ۲۶۸ کیلو انواع کود و سم کشاورزی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در راستای مبارزه با احتکار و با هماهنگی مقام قضائی، یک انبار نگهداری کود و سم کشاورزی خارجی در یکی از خیابان‌های شهرستان شیراز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان شناسایی شد.

سردار ملک‌زاده افزود: با اعزام ماموران و بازرسین اتاق اصناف به این مکان و بازرسی صورت گرفته از آن انبار، ۲۹ هزار و ۲۶۸ کیلو انواع کود و سم کشاورزی احتکار شده خارجی و بدون مجوز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: انبار مورد نظر پلمب و پرونده به همراه یک نفر متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

کشف ۱۳۶ میلیون چک پول تقلبی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۲ نفر و کشف ۱۳۶ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: با دریافت اخبار واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر در بخش "خشت" این شهرستان اقدام به نگهداری، خرید و فروش اسکناس تقلبی می‌کنند بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند در این خصوص ۲ نفر را دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین، ۲۷۲ برگ اسکناس جعلی ۵۰۰ هزار ریالی به ارزش ۱۳۶ میلیون ریال کشف شد، افزود: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک مرتبط با جعل اسکناس و مدارک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف نوشیدنی قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از کشف یک هزار و ۶۳۴ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل محو‌رهای مواصلاتی به یک سواری سمند حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، موفق به کشف یک هزار و ۶۳۴ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا خارجی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کشف زمین خواری ۱۲ میلیاردی در شهرستان مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از کشف زمین‌خواری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ عظیم اله کرمی گفت: در پی اجرای حکم دستگاه قضائی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی در بخش‌های "وراوی و اسیر" از توابع شهرستان مهر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا، مأموران به همراه نمایندگان اداره مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و درتحقیقات مشخص شد ۱۱ هزار و ۲۹۳ متر مربع از اراضی ملی به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با بیان اینکه ماموران موفق شدند زمین‌های مذکور را رفع تصرف کنند، گفت: کارشناسان ارزش آن را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کرمی عنوان داشت: بعد از تحقیقات میدانی پلیس، هویت ۶ نفر در این خصوص احراز و با هماهنگی مقام قضائی و اقدام به موقع کاراگاهان پلیس آگاهی، همه آنان دستگیر و تحویل دادسرا شدند.

دستگیری ۲۲ نفر سارق در شهرستان فسا

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا  اظهار کرد: در مرداد ماه طرح‌های مختلفی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان توسط یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در مدت گفته شده تعداد ۲۲ نفر سارق دستگیر و ۴۲ فقره سرقت اعم از موتورسیکلت، اماکن خصوصی، منزل و احشام کشف که اموال مکشوفه به مالباختگان تحویل شد.

این مقام انتظامی به آمار کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ کیلو و ۳۴۰ گرم انواع مواد مخدر در مرداد ماه کشف و ۳۸ قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند.

سرهنگ رستمی دستگیری یک نفر کلاهبردار و کشف ۵ فقره کلاهبرداری، دستگیری ۱۳ متهم توسط پلیس فتا و کشف ۳۵ فقره پرونده اعم از هتک حیثیت و برداشت غیرمجاز از حساب را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد.

فرمانده انتظامی فسا ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و با پلیس خدمتگزار، در تامین امنیت جامعه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان کارشناسان ارزش میلیارد ریال شهرستان مهر ریال برآورد میلیون ریال ۱۳۶ میلیون مقام قضائی مورد نظر کود و سم یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است

فرمانده انتظامی استان اصفهان مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها طی سال گذشته را حاصل تلاش متعهدانه و دلسوزانه ۹۰ روانشناس شاغل در مجموعه این فرماندهی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور ضمن تبریک روز جهانی روانشناس و مشاور به جامعه روانشناسان و مشاوران کشور اظهار کرد: در عصر پرتلاطم حاضر که انسان‌ها هر روز با مشکلات و چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، موضوع سلامت روح و روان از اهمیت بیسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: امروز همگان دریافتند جامعه‌ای که از نظر روحی و روانی دچار آسیب باشد نمی‌تواند پیشرفت کند و به اهداف عالیه‌ای که برای خود در نظر گرفته دست یابد و بر همین اساس نقش روانشناسان و مشاوران بسیار حائز اهمیت و وجود این افراد برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از روانشناس و مشاور به عنوان سنگ صبور، محرم اسرار مردم و مرهم دل‌های رنجور یاد و تصریح کرد: با توجه به نقش مفید و مؤثری که روانشناسان و مشاوران در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به بزه آسیب دیدگان جامعه دارند، استخدام و بهره‌گیری از این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت و امروز که بیش از دو دهه از فعالیت این افراد می‌گذرد، منشأ اثرات خیر برای مجموعه سازمان انتظامی کشور و عموم مردم بودند.

سردار علینقیان پور گفت: هم اکنون ۹۰ روانشناس و مشاور و مددکار اجتماعی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشغول فعالیت هستند که بیشتر آنها تحصیلات عالیه دارند و به گره گشودن از مشکلات مردم و تأمین آرامش روانی جامعه تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته ۸۶ هزار و ۲۰۷ نفر به مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان مراجعه کردند که بالغ بر ۷۰ درصد از پرونده‌های ارجاعی به آنان منجر به صلح و سازش و از ورود این پرونده‌ها به دستگاه قضائی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان برگزاری ۳۳۰۸ جلسه در قالب طرح مشاوره فعال، برگزاری ۲۴ جلسه مشاوره گروهی، تألیف یک جلد کتاب در حوزه روانشناسی خانواده و هزار و ۷۲۴ مورد تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در جهت ارائه خدمت رسانی بهتر به مردم را از جمله مهمترین اقدامات مرکز مشاوره آرامش این فرماندهی در سال گذشته برشمرد و ادامه داد: از ۱۱۰ کلانتری در سطح استان، ۷۹ کلانتری دارای واحد مشاوره و مددکاری هستند و حداقل یک روانشناس در آنجا به مراجعان خدمت رسانی می‌کند و تقویت و تجهیز کلانتری‌های بدون واحد مشاوره و مددکاری به این واحد و استفاده از کارشناسان مشاوره در دست اقدام است.

سردار علینقیان پور با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات روانشناسان و مشاوران که سلامت و آرامش روحی و روانی را به مردم هدیه می‌دهند، گفت: بی‌شک این افراد نقش بزرگی در امنیت روانی جامعه دارند و پلیس همواره این تلاش را ارج می‌نهد و به عنوان حافظ امنیت جامعه از دانش و تخصص آنان برای آرامش و آسایش هرچه بیشتر جامعه بهره می‌برد.

کد خبر 749112

دیگر خبرها

  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی