Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:27:02 GMT

اولین جلسه تمرین یوونتوس زیر نظر پیرلو و با حضور رونالدو

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۸۱۹

اولین جلسه تمرین یوونتوس زیر نظر پیرلو و با حضور رونالدو

‍‍‍‍‍‍

با برگزاری اولین جلسه تمرینی بانوی پیر زیر نظر آندره‌آ پیرلو، دوران سرمربیگری هافبک سابق بیانکونری رسماً آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس با انتشار تصاویری، از برگزاری اولین جلسه تمرینی این تیم برای شروع فصل 21-2020 خبر داد. این اولین جلسه‌ای بود که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید بانوی پیر این تیم را تمرین داد که در آن اکثر بازیکنان اصلی از جمله کریستیانو رونالدو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از بازیکنان مصدوم و در حال ریکاوری مانند ماتیس دلیخت و پائولو دیبالا هنوز به حدی از آمادگی جسمانی نرسیده‌اند که بتوانند در تمرینات شرکت کنند.

پیرلو در این جلسه ضمن معرفی خود و دستیارانش از جمله ایگور تودور به بازیکنان، صرفاً روی بالا بردن قوای جسمانی و آمادگی بدنی بازیکنانش کار کرد.

تودور رسماً به کادر فنی یوونتوس پیوست و دستیار پیرلو شد

 

او امروز (سه‌شنبه) اولین نشست خبری خود را به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری - که پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا به دست لیون اخراج شد - انجام خواهد داد.

در ادامه تصاویر اولین جلسه تمرینی یوونتوس با هدایت پیرلو را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

 

 

R1015163/P/S3,1410/CT8 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس بیشتر بخوانید... تماس پیرلو با ویدال برای برگرداندن او به یوونتوس پیرلو، نستا را هم به یوونتوس دعوت کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تماس پیرلو با ویدال برای برگرداندن او به یوونتوس پیرلو، نستا را هم به یوونتوس دعوت کرد واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود ۲ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۳ درخواست آلگری از اینتر برای خرید مانژوکیچ پس از جانشینی کونته ۴ کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت/ مهاجم اروگوئه جایی در برنامه‌های سرمربی جدید بارسلونا ندارد ۵ مخالفت صد درصدی محمدی با جدایی آذری/ مدیرعامل فولاد در اهواز ماندنی شد ۶ تارتار در نشست خبری دیدار با تراکتور حاضر نشد ۷ الهامی: تیمی که تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی آمده‌ ضعیف نیست/ امیدوارم فردا حق به حقدار برسد ۸ مربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم مشکلاتمان باعث نتیجه بد در بازی فردا نشود/ برای بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور آماده‌ایم مهمترین اخبار ورزشی بررسی رقم قرارداد ویلموتس با ساحل‌ عاج و ایران؛ نزدیک به دو برابر برای هیچ/ بی‌کفایت‌ها! پژمانفر: پرونده ویلموتس سرخوردگی برای آحاد جامعه است/سلطانی‌فر: حکم قطعی نیست! مخالفت صد درصدی محمدی با جدایی آذری/ مدیرعامل فولاد در اهواز ماندنی شد تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس یمن|ثبت ۱۱۳ بار نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ حمله جنگنده های سعودی به سه استان یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس اولین جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد