Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@01:09:47 GMT

بی‌توجهی خطرناک به ماسک زدن در فضای باز

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۸۵۱

بی‌توجهی خطرناک به ماسک زدن در فضای باز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، استفاده از ماسک در فضا‌های باز دقیقا به اندازه فضا‌های بسته حائز اهمیت است. فرقی نمی‌کند که شما در فضایی بسته حضور دارید یا روی نیمکت‌های یک پارک بزرگ نشسته اید، ویروس کرونا هر لحظه در کمین شما است و به راحتی غافلگیرتان می‌کند.
درست است که تنفس در فضای باز اندکی ایمن‌تر از فضا‌های بسته است، اما این موضوع اصلا دلیلی منطقی و عقلانی برای این موضوع نیست که بدون رعایت نکات بهداشتی و بدون ماسک در فضا‌های باز تردد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در بسیاری از کشور‌ها نیز مورد بازبینی و دقت قرار گرفته است. برای مثال پایتخت کره جنوبی امروز دستور داد شهروندان باید به شکل اجباری ماسک را در هر دو مکان عمومی و در فضای باز استفاده کنند، زیرا این کشور با افزایش موارد کروناویروس در مرکز شهر‌های پرجمعیت مبارزه می‌کند.
بی توجهی به ماسک زدن کودکان در پارک‌ها نیز موضوع دیگری است که بسیار خطناک گزارش می‌شود. اغلب والدین با تصور این که، چون کودکشان در فضای باز بازی می‌کند نیازی به ماسک ندارد، در هنگام ورود به پارک یا حتی در مسیر رسیدن به پارک در استفاده کودک از ماسک سهل انگاری می‌کنند.
دقت کنید که حتی در فضا‌های باز نیز لزوم استفاده از ماسک وجود دارد و مخاطرات کمتر نمی‌شوند.

پربیننده ترین تاثیر باورنکردنی مصرف عسل قبل خواب +عکس علت گرفتگی عضلات پا در شب چیست؟ کروناویروس از طریق غذا منتقل می‌شود؟ چند توصیه سلامتی به مردان راهکاری جدید برای درمان کبد چرب

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پیاده روی کودکان ماسک والدین ویروس کرونا کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ مجهز نبودن برخی از واحد‌های دامداری به دوربین‌های مدار بسته و امکانات ضد سرقت، باعث طمع سارقان از این واحد‌ها شده است.

بر اساس اعلام پلیس، با وجود کاهش آمار سرقت‌ها در سال گذشته، این آمار، اما در حوزه احشام روند افزایشی داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد