Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای خارجه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی دوشنبه شب ضمن دیدار با یکدیگر در قدس اشغالی، درباره مسایل مختلف منطقه از جمله ایران بحث و تبادل نظر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دوشنبه شب در قدس اشغالی با یکدیگر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، سه طرف آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی درباره مسایل مختلف از جمله «راه های مقابله با نفوذ ایران در منطقه» بحث و تبادل نظر کردند.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت که در دیدار با راب، دیدگاه رییس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد صلح منطقه و نیز موضوعات مربوط به ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر خارجه آمریکا در صفحه توئیتر خود همچنین به دیدار خود با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اشاره کرد و گفت که در این دیدار درباره راه‌های مقابله با «نفوذ ایران» و اهمیت ایجاد صلح بین تل آیو و همسایگانش رایزنی شد.

انتهای پیام

R1283/P/S8,89,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیت المقدس اخبار "انگلیس" اسرائیل اخبار "آمریکا" بیشتر بخوانید... پامپئو: تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است تکرار ادعاهای ضدایرانی پامپئو این بار در سرزمین‌های اشغالی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پامپئو: تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است تکرار ادعاهای ضدایرانی پامپئو این بار در سرزمین‌های اشغالی واژه های کاربردی مرتبط بیت المقدس اخبار "انگلیس" اسرائیل اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۲ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد ۳ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس ۴ وزیر دفاع ایران از سامانه اس۴۰۰ بازدید کرد ۵ پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید ۶ هشدار درباره پشت‌پرده خروج آمریکایی‌ها از پایگاه‌های عراق ۷ حمدین صباحی: عادی سازی روابط برای تضعیف کشورهای عربی و غرق کردن آنها در جنگ‌‌ها است ۸ انتقاد ظریف از وزیر خارجه «قانون شکن» آمریکا مهمترین اخبار بین الملل پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید گزارش| «تروریسم سفید» و چالش «سفیدبرترپنداری» برای امنیت داخلی آمریکا سخنگوی وزارت خارجه: شکستی تاریخی برای آمریکا در شورای امنیت رقم خورد/ تفسیر واشنگتن از مکانیزم ماشه کودکستانی است یادداشت اختصاصی| دورخیز آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس یمن|ثبت ۱۱۳ بار نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ حمله جنگنده های سعودی به سه استان یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المقدس اخبار انگلیس اسرائیل اخبار آمریکا بیت المقدس اخبار انگلیس اسرائیل اخبار آمریکا رژیم صهیونیستی قدس اشغالی مدیرکل آژانس خارجه آمریکا وزیر خارجه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران از ۶ تا ۷ ماه مه(۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت) برای دیدار با مقامات بلندپایه ایرانی به ایران سفر می‌کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که این نهاد بین‌المللی به این خبرگزاری گفت: ما تایید می‌کنیم که رافائل گروسی، مدیرکل از ۶ تا ۷ مه برای دیدار با مقامات رسمی ارشد ایران به این کشور سفر می‌کند.

پیش از این «بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده بود، در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

به گفته وی،مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد