Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا قصد فروش چهار بازیکن اسپانیایی اش را در فصل نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی روزهای شلوغی را سپری خواهد کرد و شاهد ورودی و خروجی های زیادی در تیم اصلی خواهیم بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو کاتالونیا، بلوگرانا برنامه ای برای فروش جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس ندارد، اما قصد دارد در قرارداد این چهار بازیکن تجدیدنظر کند، زیرا این چهار بازیکن از نظر میزان دستمزد دریافتی جزو بازیکنانی هستند که حقوق زیادی از بارسلونا دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موندو دپورتیوو هم می گوید که فیلیپه کوتینیو جایگاه ویژه ای در برنامه های کومان دارد و مربی هلندی خواهان همکاری با او، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس است.

لیست خروجی های بارسلونا

به گزارش موندو دپورتیوو، چهار بازیکن بارسلونا قطعاً در برنامه های رونالد کومان جایی ندارند و از این تیم جدا خواهند شد. لوییس سوارز در برنامه های رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا جایی ندارد و این مربی هلندی تماسی سه دقیقه ای با مهاجم اروگوئه ای تیمش داشته و به سوارز این موضوع را انتقال داده است. بارسلونا قصد دارد دستمزد او را برای جذب یک مهاجم جدید ذخیره کند.

آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی سه بازیکن دیگری هستند که در برنامه های رونالد کومان جایی ندارند و می توانند از بلوگرانا جدا شوند. L'Esportiu نیز این موضوع را تایید کرده است.

اسپورت نیز گزارش می دهد که علاوه بر بازیکنان مذکور، جونیور فیرپو نیز دیگر گزینه خروجی بارسلونا است.

موندو دپورتیوو لیست چهار بازیکن خروجی بارسلونا را منتشر کرد

بیشتر بخوانید:

لائوتارو مارتینز | مذاکرات بارسلونا و اینتر از سر گرفته خواهد شد

آرتورو ویدال در برنامه های رونالد کومان جایی ندارد / موندو دپورتیوو

رونالد کومان به لوییس سوارز اطلاع داده او را در بارسلونا نمی خواهد

نقل و انتقالات بارسلونا | ورودی ها و خروجی ها کدام بازیکنان خواهند بود؟

نقل و انتقالات بارسلونا / دستمزد بالای بازیکنان مشکلی اساسی بر سر راه خروجی ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موندو دپورتیوو نقل و انتقالات چهار بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟