Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:46:27 GMT

بازیگر«ستایش»: سینما باندبازی شده

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۱۵۷

بازیگر«ستایش»: سینما باندبازی شده

خبرگزاری میزان: امیرمحمد زند پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین کار به من پیشنهاد شده منتها هیچ کدام به قرارداد نرسیده است و احتمالا تا دو یا سه ماه آینده تکلیف حضورم در این آثار مشخص می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در تولیدات به دلیل شیوع بیماری کرونا افزود: متاسفانه کرونا همه چیز را متوقف کرده است، تعداد پیشنهادات بسیار کم شده و طبیعتا بازیگران کمتر می‌توانند در پروژه‌ها حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر این روز‌ها به دلیل بیماری کرونا می‌ترسم سر کار خاصی حاضر شوم، زیرا رعایت درست و دقیق پروتکل‌های بهداشتی بسیار سخت است، از سویی وسواس کاری همیشگی من هم مزید بر علت شده تا فعلا کم کار باشم.

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» درباره مسئله عدم دستمزد بازیگران اضافه کرد: پیشتر برای من این اتفاق بیشتر پیش می‌آمد از یک جایی به بعد ترجیح دادم یا گرفتن مدیر برنامه قراردادهایم را سفت و سخت ببندم، هم اکنون به محض پایان هفتاد درصد از پروژه دستمزدم را کامل می‌گیرم تا مشکلی ایجاد نشود.

وی در همین رابطه تاکید کرد: در هر صورت مشکل عدم درست پرداخت دستمزد بازیگران اتفاقی تازه نیست و همیشه وجود داشته است، واقعیت امر این اتفاق چندان قابل پیگیری نیست و بازیگر راه به جایی نمی‌برد، از سویی شرایط به نحوی پیش می‌رود و روند اداری چنان سخت است که بازیگر ترجیح می‌دهد دنبال پولش نرود.

بازیگر سریال تلویزیونی «ایل‌دا» دریافت دستمزد عقب افتاده بازیگران اتفاقی دشوار خواند و اضافه کرد: متاسفانه شرایط به نحوی است که اگر یک بازیگر برای دریافت حقش شکایت کند اسمش بد در می‌رود، برای وی حاشیه سازی می‌کنند و بعدا کسی با او کار نمی‌کند.

وی در همین راستا ادامه داد: ترتیب کار به نحوی است که بعد از شکایت برای دریافت دستمزد، تهیه‌کنندگان دیگر به سمت آن بازیگر نمی‌روند، زیرا می‌گویند اگر دستمزدش را نگیرد شکایت می‌کند به همین دلیل اکثر بازیگران از حقشان می‌گذرند. در این مسیر همه زیر آب آن بازیگر را می‌زنند و بازیگر می‌داند اگر به دنبال حقش برود ممکن است مدت‌ها بیکار بماند.

بازیگر سریال تلویزیونی «مرگ خاموش» با اشاره به تجربه شخصی خود از عدم پرداخت دستمزدش افزود: من هم پیشتر سابقه چنین مشکلاتی را داشته ام، اما همه را به خدا واگذار کرده ام، من دستمزدم را نگرفتم، زیرا اگر می‌خواستم این کار را بکنم مرا وارد حاشیه می‌کردند. البته در این میان نباید از این نکته غافل شویم که تهیه‌کنندگان هم مشکلات فراوانی دارند و گا‌ها بسیاری از مواقع به دلیل عدم تعهد اسپانسر و یا سرمایه گذار دستمزد را پرداخت نمی‌کنند.

زند درباره عدم حضورش در سینما اضافه کرد: واقعیت اگر مافیای بازیگران بگذارند من هم دوست دارم در سینما بازی کنم، این روز‌ها سینما به طور کامل به دست یک سری از بازیگران افتاده است، مافیایی ایجاد شده به نام «بازیگر اسپانسر» و همین امر باعث شده تا اکثریت این افراد در همه فیلم‌ها بازی کنند، زیرا با خودشان هزینه و سرمایه ساخت فیلم را می‌آورند.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: سینمای امروز گروه‌کشی و باندبازی شده است، هرکسی در این گروه و باند باشد موفق است، اما آن کسانی که دوست و رفیق ندارند باید مدت‌ها خانه نشین بمانند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرگ خاموش بازیگر تلویزیون امیرمحمد زند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته چی ببینیم؟

همشهری: با هم برخی از این برنامه‌ها را در آخر این هفته پخش می‌شوند، مرور می‌کنیم:

سریال هفت سر اژدها

ژانر: سیاسی

تهیه‌کننده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی

بازیگران: حمید صفت، حمید گودرزی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، مجید واشقانی، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی و ...

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی:‌ داستان پسری آقازاده به نام سلطان خواه است که نفوذ بالایی در اقتصاد دارد و مخاطب شاهد رانت و فساد این آقازاده و روند دستگیری آن است.

سریال نون. خ

ژانر: طنز اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: مهدی فرجی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش و ...

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: نورالدین خانزاده و خانواده‌اش با دردسر های جدیدی روبرو می‌شوند. او همزمان با حل مشکلات روستای محل زندگی خود، درگیر مسائلی خانوادگی نیز می‌شود و برای حل آنها تلاش می‌کند؛ اما این چالش ها با اتفاقات طنز زیادی همراه خواهد بود.

سریال شب‌های مافیا (فصل دوم)

ژانر: مسابقه/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا رضاییان

مجری: محمد بحرانی

بازیگران: علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی فر، آصف آریا، ‌مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق و ...

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: نوعی سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

مسابقه صداتو

ژانر: موزیکال/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: حامد جوادزاده

مجری: محسن کیایی

هنرمندان حاضر در استودیو: مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: برنامه پنج مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد به عنوان خواننده با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و یک قطعه موسیقی اجرا می‌کنند. شرکت کننده باید طی مراحل مختلف و با کمک هنرمندان حاضر در استودیو حدس بزند که چه کسی خواننده نیست، در نهایت اگر درست حدس بزند برنده ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

کد خبر 846878 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • نویسنده‌ای که سوژه غافلگیرش کرد | در ستایش و نکوهش غافلگیری نویسنده
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند