Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:05:29 GMT

مجموعه برنامه «روایت کربلا» منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۴۶۶

مجموعه برنامه «روایت کربلا» منتشر می‌شود

مجموعه برنامه «روایت کربلا» به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، در دهه نخست این ماه از طریق سایت «عماریار» منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، مجموعه برنامه «روایت کربلا» در پنج قسمت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، هر دو روز یک بار در دهه نخست این ماه از طریق سایت «عماریار» منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه کودک و نوجوان، که در «عماریار» تهیه شده روایتی است از وقایع حرکت کاروان امام حسین (ع) به سمت کربلا و واقعه عاشورا که در قالب پرده خوانی مناسب کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. این کار به صورت روایت، قصه گویی، تصویرسازی متحرک و نقالی بوده و توسط زینب ایمان طلب، نویسنده و فعال حوزه کودک انجام شده است.

مجموعه برنامه «روایت کربلا» در پنج قسمت تهیه و تولید شده که در دهه اول ماه محرم هرروز یک قسمت آن منتشر می‌شود. این پنج قسمت شامل، داستان مسلم: سرباز تنهای امام، داستان حر: انتخابی به سوی بهشت، داستان امام حسین: چراغ همیشه روشن، داستان حضرت زینب: زنی به استواری کوه و داستان ام البنین: مادر شجاعت و ادب است.

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود و تماشای این آثار جذاب مسجدی، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

«عماریار»، مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین کربلا محرم 99 ماه محرم مجموعه برنامه منتشر می شود روایت کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»