Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@04:10:40 GMT

چراغ سبز استراماچونی به استقلال

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۴۶۸

چراغ سبز استراماچونی به استقلال

مذاکرات مدیران باشگاه استقلال و نمایندگان استراماچونی روند خوبی داشته و طرفین در آستانه توافق نهایی برای تسویه حساب قرار دارند.

به گزارش جنوب نیوز، مذاکرات مدیران استقلال و وکلای «آندره استراماچونی» همچنان در ایتالیا در جریان است و نتیجه ساعت‌ها جلسات سخت و فشرده، قرار گرفتن طرفین در آستانه توافق بر سر نحوه پرداخت مطالبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقی که می‌تواند باعث شود خطری بابت استراماچونی باشگاه استقلال را تهدید نکند.

سعادتمند در پنج نشست ۲ تا ۳ ساعته با مدیربرنامه و وکلای استراماچونی شرکت کرده و روند مذاکرات مثبت ارزیابی شده است.

پیگیری‌ها در این خصوص مشخص کرد در صورت توافق نهایی، مدیران استقلال به میزبانی پاستورلو آخرین نشست را به منظور عقد تفاهم نامه با حضور خود استراماچونی در رم انجام خواهند داد تا این باشگاه از یک فاجعه بزرگ که شاید عمق آن کمتر از فاجعه ویلموتس نباشد رهایی یابد.

مدیران استقلال امیدوارند با به نتیجه رسیدن هرچه زودتر این مذاکرات، روز سه شنبه به تهران بازگردند.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟