Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:06:15 GMT

استان زنجان در تولید مواد ضدعفونی کننده مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۴۷۱

استان زنجان در تولید مواد ضدعفونی کننده مشکلی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، به تعیین قیمت سرویس مدارس استان در سال تحصیلی ۹۹ اشاره کرد و گفت: قیمت سرویس مدارس در حوزه کمیته نرخ گذاری انجام شده است.

وی اظهار کرد: مسئله رعایت نکردن قیمت ورودی مدارس غیر انتفاعی در استان مشکلات زیادی را ایجاد کرده و برخی مدارس قیمت‌های تعیین شده را رعایت نمی‌کنند و باید نرخ‌های مصوبه پایبند به نرخ مصوب باشد تا مردم در شرایط بد اقتصادی دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت؛ معدن وتجارت استان زنجان، گفت: استفاده و یا استفاده نکردن از سرویس مدارس هر دو تابع تصمیم ستاد کرونا است.

فغفوری با بیان اینکه در تامین اقلام اساسی استان از قبیل برنج، روغن و شکر در استان زنجان وجود ندارد، تاکید کرد: به برکت ماه محرم و تلاش های صورت گرفته کمبودی در خصوص اقلام اساسی در استان وجود ندارد.

وی افزود: به اندازه اقلام اساسی در استان وجود دارد و این اقلام به قیمت کار خانه و با قیمت مناسبی در استان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه استان در تولید و تامین مواد ضدعفونی کننده مشکلی ندارد، گفت: مواد ضدعفونی کننده و ژل به اندازه کافی در استان وجود دارد.

فغفوری با بیان اینکه از دیروز عرضه ماسک عمومی هزار تومانی در استان زنجان شروع شده است، گفت: ماسک‌های جراحی و پزشکی هم با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان در استان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید ماسک در استان زنجان افزایش یافته است، ابراز داشت: تولید ماسک در استان از ۷۰ هزارماسک در روز به ۵۰۰ هزار ماسک در روز رسیده است.

کد خبر 5007575

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار صنعت و معدن محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد

سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. - اخبار بازار -

رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه IRAN EXPO2024 و بازدید از دستاوردهای این مجتمع بزرگ صنعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم"  فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.
وی ضمن افزود : فعال کردن بازار سرمایه نیز از جمله سایر اقدامات است تا از این طریق شرکت های بورسی بتوانند به بخش معدن ورود کنند البته این رویکرد سال گذشته با معدن جانجا محقق شد و امسال هم چنین برنامه هایی توسعه می یابد تا ظرفیت های معدنی کشور از طریق شرکت های بورسی فعال شده و سرمایه های خُرد وارد بخش معدن شوند.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت در ادامه به اهمیت تامین مواد اولیه برای رشد تولید محصولات ارزش افزا در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت : رویکرد معدنی این مجتمع عظیم صنعتی در دوره جدید متفاوت و اثربخش است و سبب شده با حضور فعال در مزایده های معدنی کشور موفقیت های خوبی را در سال گذشته کسب نماید.
محتشمی پور تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید کوره بلند نیازمند نوع خاصی از مواد معدنی است و همچنین از یارانه انرژی هم برخوردار نیست ،در مقابل فولادی های دیگر با شرایط متفاوت تولید قرار دارند بنابراین ذوب آهن اصفهان کمبود مواد اولیه و سایر فولادی ها کمبود انرژی را تجربه می کنند.
وی اضافه کرد : معادن دولتی در قالب قراردادهای برداشت و فروش به صورت مداوم وارد مزایده می شوند و  انشاا... امسال هم با برگزاری مزایده چند معدنی که در اختیار ایمیدرو قرار دارد این روند ادامه می یابد که فرصت بسیار خوبی برای گسترش فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان به شمار می رود.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت گفت : در طول سالیان متمادی واحدهای معدنی ذوب آهن اصفهان گرفته شد و حتی واحدهای صنعتی که می توانست برای این مجموعه ارزش آفرین باشد مانند بخش ورق از آن جدا شد و این موضوع محدودیت هایی را برای شرکت ایجاد کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که علت صدور مجوزهای احداث واحدهای فولادی با وجود کمبود مواد اولیه برای شرکت های فعلی چیست، چنین گفت : در طی سال های 97 و 98 بر اساس سیاست های موجود از جایگاه دولت و حاکمیت در قیمت گذاری زنجیره فولاد مداخله هایی صورت گرفت و این رویکرد باعث شد جذابیت سرمایه گذاری در پایین دست افزایش یافت و لذا شرکت های بسیاری وارد این مقوله شدند و راهکار برطرف شدن این چالش، ادغام شرکت های فولادی بزرگ با یکدیگر و همین طور مجموعه های معدنی است تا اشکالات موجود در زنجیره فولاد برطرف شود و همچنین توان سرمایه گذاری شرکت ها نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم