Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جرفی مدیردانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک روز کارمند گفت: هیچ چشمه‌ای زلال‌تر و روشن‌تر از چشمه دل انگیز خدمت به دیگران نیست و بی تردید خدمات خالصانه و صادقانه شما کارمندان شریف دانشگاه، آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بسیار خرسندم که ایمان به کار، عشق به انجام وظیفه، تعهد و مسئولیت پذیری، انضباط کاری، وجدان کاری از خصوصیات بارز کارمندان دانشگاه فرهنگیان است و ان شاءالله با توکل الهی و توسل به اهل بیت در این ایام محرم ابا عبدالله الحسین شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه شریف فرهنگیان باشیم.

جرفی در پایان بیان داشت: اینجانب هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین گردیده است را به تمامی کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان تبریک عرض کرده و ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای این عزیزان و خانواده‌های آنها امیدوارم درمسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه با همراهی و همدلی حرکت نماییم.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز کارمند خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟