Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با آغاز هفته دولت قطار توسعه و پیشرفت در استان هرمزگان به حرکت در آمده و در دومین روز از این هفته ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد تومان در حوزه شرق جاسک، بخش مرکزی و لیردف به بهربرداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، با آغاز هفته دولت قطار توسعه و پیشرفت در استان هرمزگان به حرکت در آمده و در دومین روز از این هفته 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 17میلیارد تومان در حوزه شرق جاسک، بخش مرکزی و لیردف به بهربرداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

32 طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسدکرونا 80 هزار میلیارد تومان به کسری بودجه دولت اضافه کرداعلام آمادگی مجلس برای همکاری با دولت به جهت بازگرداندن پول‌های بلوکه شده در کره جنوبی

محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های راه، آبب، سازه‌های آبخیز داری و کارخانه تولیدی می‌باشد که مورد استفاده مردم شریف و نجیب شرق جاسک قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در خصوص جزئیات این پروژه‌ها افزود: اجرای روکش آسفالت جاده روستای سورگلم به طول 9 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان، آبرسانی و اصلاح شبکه آبرسانی روستای دیول، کارخانه تولید یخ در بخش مرکزی بخشی از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار جاسک گفت: پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر لیردف به طول 450 و عرض 33 متر شامل احداث سه دهنه پل، 14 هزار متر مکعب خاکریزی، 1900 متر جدول گذاری و 11 هزار متر مربع آسفالت با اعتبار 2 میلیارد و 218 میلیون تومان نیز دیگر پروژه افتتاح شده امروز بود. 

وی در ادامه بیان کرد: همچنین پروژه کنار روها و کند روهای بلوار امام خمینی (ره) شهر لیردف شامل 10250 متر مکعب خاکریزی، 4 هزار متر جدول‌گذاری و 16 هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان افتتاح شد.

رادمهر گفت: افتتاح پروژه عملیات آبخیزداری حوزه سورک شهرستان جاسک اجرا شده از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 98 به منظور کنترل سیل حوزه، حفظ منابع آب و خاک و تقویت آبدهی چاه‌های کشاورزی این منطقه اجرا شده است.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P1377/S6,58/CT1 بیشتر بخوانید... بهره‌برداری از ۱۶۰ پروژه عمرانی در سطح دانشگاه‌ها در هفته دولت پیام تبریک مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پایانه صادراتی کشاورزی استان قزوین تا پایان دولت دوازدهم افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بهره‌برداری از ۱۶۰ پروژه عمرانی در سطح دانشگاه‌ها در هفته دولت پیام تبریک مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پایانه صادراتی کشاورزی استان قزوین تا پایان دولت دوازدهم افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ مربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم مشکلاتمان باعث نتیجه بد در بازی فردا نشود/ برای بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور آماده‌ایم ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود ۷ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۸ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تا پایان سال اصلاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری گزارش ویدئویی| چرا کوفیان در برابر امام حسین(ع) ایستادند؟ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس یمن|ثبت ۱۱۳ بار نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ حمله جنگنده های سعودی به سه استان یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان پروژه عمرانی هفته دولت هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

 بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی