Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر پدرام، چهره ماندگار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و استان خوزستان به عنوان یکی از جهادگران سلامت در مهمترین مراکز درمانی پشت جبهه نبرد طی هشت سال جنگ تحمیلی ضمن دفاع از خاک وطن، سال‌ها در بیمارستان‌های گلستان و شفای اهواز به درمان بیماران و آموزش نیروهای متخصص پرداخت.

در سال 1359 که همزمان با آغاز تجاوز بعثی‌ها سمت رییس بیمارستان گلستان را برعهده داشت، در راستای تامین امنیت جان بسیاری از رزمندگانِ مجروح، بیماران عادی و کارکنان از رهبر معظم انقلاب درخواست رسیدگی ویژه داشت که چندی بعد ایشان پس از بررسی موضوع در نامه‌ای، دستور فوری صادر فرمودند که مضمون آن چنین بود:

"بسم ا… الرحمن الرحیم – بدینوسیله به جناب آقای دکتر پدرام، ریاست بیمارستان گلستان اجازه داده می شود که بیماران و کلیه وسایل گرانقیمت و مهم بیمارستان را به محل امنی برده و در آنجا مرکز درمانی ایجاد کنند و دراین خصوص تمام قوا باید با ایشان همکاری نمایند."

استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با صدور پیامی شهادت این پزشک برجسته را تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران: تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت ضروری استتسنیم همراه مدافعان سلامت| کارورزان پزشکى از حداقل حق و حقوق هم برخوردار نیستنداصفهان|کرونا جان دختر بچه 8 ساله مدافعان سلامت را گرفت

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT12 بیشتر بخوانید... پیام تسلیت ابراهیمی‌ترکمان به مناسبت درگذشت آیت‌الله تسخیری پیام تسلیت ظریف به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیام تسلیت ابراهیمی‌ترکمان به مناسبت درگذشت آیت‌الله تسخیری پیام تسلیت ظریف به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ مربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم مشکلاتمان باعث نتیجه بد در بازی فردا نشود/ برای بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور آماده‌ایم ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود ۷ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۸ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تا پایان سال اصلاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری گزارش ویدئویی| چرا کوفیان در برابر امام حسین(ع) ایستادند؟ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم همتی: در حال خروج از رکود اقتصادی ناشی از کرونا هستیم ترامپ در تگزاس حالت فوق العاده اعلام کرد افزایش ۷ برابری ظرفیت هسته معاملات بورس/ عضو هیات مدیره بورس تهران اذعان کرد: دو نوبت شدن معاملات عامل ریزش بازار بود «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری دانشگاه علوم پزشکی شهدای مدافع سلامت پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)