Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:33:00 GMT

رونالدینیو و برادرش سرانجام آزاد شدند و به برزیل بازمی‌گردند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۲۱۴۵

رونالدینیو و برادرش سرانجام آزاد شدند و به برزیل بازمی‌گردند

‍‍‍‍‍‍

اسطوره فوتبال برزیل که به دلیل استفاده از مدارک جعلی در کشور پاراگوئه به همراه برادرش بازداشت و زندانی شده بود، مجوز بازگشت به کشورش را گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدینیو و برادرش که در ماه مارس به دلیل ورود به کشور پاراگوئه با گذرنامه جعلی بازداشت و زندانی شده بودند، پس از پنج ماه حبس خانگی در این کشور آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ابتدا راهی زندان شده بودند و پس از تحمل 32 روز حبس، در ماه آوریل با قید وثیقه‌ایی 1.6 میلیون دلاری از زندان خارج و به حصر خانگی در هتلی در شهر آسونسیون، پایتخت پاراگوئه رفتند و منتظر دادگاهی شدن‌شان و صدور رأی نهایی در این پرونده شدند.

اوایل ماه مارس بود که رونالدینیو به همراه برادرش (روبرتو آسیس) به دعوت یکی از دوستانش برای شرکت در یک مراسم خیریه به پاراگوئه سفر کرد، اما در بدو ورود به این کشور، پلیس پاراگوئه آنها را به جرم داشتن گذرنامه‌ای جعلی با ملیت پاراگوئه‌ای بازداشت کرد، هرچند این دو اعلام کردند از جعلی بودن این گذرنامه‌ها بی‌اطلاع بوده‌اند.

در صورتی که اسطوره فوتبال برزیل و برادرش در این پرونده محکوم می‌شدند، مجازات آنها رفتن پشت میله‌های زندان تا پنج سال بود، اما در نهایت رونالدینیو تنها به پرداخت جریمه نقدی 90 هزار دلاری و برادرش هم به پرداخت جریمه نقدی 110 هزار دلاری محکوم شدند. در کنار این آسیس حالا سابقه کیفری در پاراگوئه دارد، اما رونالدینیو چنین شرایطی را نخواهد داشت.

رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود

ستاره پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و میلان حالا مجاز به ترک پاراگوئه و بازگشت به برزیل است، اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده که برای چه مدت قادر به بازگشت به پاراگوئه نخواهد بود. برادر او هم پس از بازگشت به برزیل اجازه ترک این کشور به مدت دو سال را نخواهد داشت و باید در فواصل معین خود را در بازه زمانی 24 ماهه به مقامات برزیلی در ریو دوژانیرو معرفی کند.

رونالدینیو در زمانی که در زندان به سر می‌برد در مسابقات فوتبالی که در زندان ترتیب داده شده بود، شرکت و با زندانیان بازی کرد.

 انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "برزیل" تیم ملی فوتبال برزیل بارسلونا بیشتر بخوانید... کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند واژه های کاربردی مرتبط اخبار "برزیل" تیم ملی فوتبال برزیل بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض ۲ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۳ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۴ رونمایی از توپ فصل جدید لیگ ستارگان قطر ۵ موراتی: تبلیغ اینتر نشان داد که این تیم مسی را می‌خواهد ۶ گنج‌زاده: تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هاست/ پول غرامت ویلموتس بودجه ۱۰۰ سال کاراته است ۷ تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود ۸ اولین جلسه تمرین یوونتوس زیر نظر پیرلو و با حضور رونالدو مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض گنج‌زاده: تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هاست/ پول غرامت ویلموتس بودجه ۱۰۰ سال کاراته است چفرین: قانون بازی جوانمردانه مالی برای جلوگیری از ولخرجی تیم‌ها کافی نیست کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد ترامپ در تگزاس حالت فوق العاده اعلام کرد همتی: در حال خروج از رکود اقتصادی ناشی از کرونا هستیم «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار برزیل تیم ملی فوتبال برزیل بارسلونا اخبار برزیل تیم ملی فوتبال برزیل بارسلونا فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند

تیم فوتبال زنان بارسلونا برای چهارمین بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش فارس،‌ تیم فوتبال زنان بارسلونا در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به برتری 2 بر صفر رسید و راهی فینال شد.

آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن سال فوتبال زنان در این مسابقه گلزنی کرد و مورد توجه اسطوره‌های آبی‌اناری‌ها مثل کارلس پویول نیز قرار گرفت.

تیم فوتبال زنان بارسلونا که در 3 سال قبل توانسته 2 بار فاتح اروپا شود، برای چهارمین بار متوالی راهی فینال شد.

در حالی که تیم فوتبال مردان بارسلونا شدیداً با مشکل مالی روبه‌رو و از رقیب خود یعنی رئال مادرید بسیار فاصله گرفته است ولی فوتبال زنان بارسلونا سلطه‌ای فوق‌العاده توانسته بر روی فوتبال اروپا ایجاد کند.

زنان بارسلونا امسال برای پنجمین بار متوالی قهرمان لالیگا خواهند شد و قرار است برای سومین بار نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

دیگر دیدار نیمه نهایی فرداشب میان لیون و پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد. دیدار رفت با برتری 3 بر 2 لیون به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دروازه بان فوتبال زنان آمریکا (عکس) فوتبال زنان (عکس)

دیگر خبرها

  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟