Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم‌اندیشی دبیران فدراسیون قایقرانی و بولینگ و بیلیارد با محوریت برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، با توجه به برگزاری موفق دوره‌های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی، این فدراسیون آمادگی خود را برای هم‌اندیشی و همکاری در برگزاری این دوره‌ها برای ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مهدی هنرمند دبیرکل فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با حضور در برج قایقرانی دریاچه آزادی با رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های آنلاین با همکاری فدراسیون قایقرانی اعلام کرد و رضا صابونچی نیز از آمادگی فدراسیون قایقرانی برای همکاری با فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس برای برگزاری این دوره‌ها خبر داد.
در این جلسه علاوه بر دبیران، خزانه‌دار فدراسیون قایقرانی، مدیر IT و مسئولین آموزش دو فدراسیون حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت