Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@05:04:58 GMT

فیلم کوتاه "جلسه علنی" آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۲۳۸۹

فیلم کوتاه 'جلسه علنی' آماده نمایش شد

آفتاب‌‌نیوز :

محبوبه بیات: فیلم کوتاه «جلسه علنی» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدحسنی آماده نمایش شده است، درون‌مایه اجتماعی دارد. این فیلم سعی دارد تا به ارائه راهکای برای حذف کلمات ناشایست از ادبیات محاوره‌ای جامعه پرداخته و دیدگاه مخاطبان را برای جایگزینی کلمات مثبت‌تر در محاورات، بیان کند.

"جلسه علنی" در یک دبیرستان پسرانه در خیابان دکتر آیت شهر تهران مقابل دوربین رفته و پس از طی مراحل فنی، برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیار ملک، سید علی محسنی سهی، شادمهر سلیمانی، ‌ایلیا سلیمی،‌ محمد طاها رضایی، یاسین حسن‌زاده و امیرمحمد گوران در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل می‌توان به محسن نجفی مهری مدیر فیلمبرداری،‌ علیرضا کریم‌نژاد صدابردار، محسن محمدی تدوین، شاهین پورداداشی صداگذار... اشاره کرد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: امیر مهدی صادقی، موسیقی: بنیامین ظریفی، طراح صحنه ولباس: وحید رابودان، ساخت آکساسوار: ایوب شیخ‌احمدی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین اسلامی، دستیاران تصویر: حمیدرضا رحیم رحمتی،‌ علیرضا مجد آبادی و ابوالفضل اعظمی، دستیار صدا: مرتضی موسوی، منشی صحنه: سپیده پریزن، گریم: ساغر رحمانی، اصلاح رنگ و نور: محسن نجفی مهری، عکاس: فاطمه پازوکی، طراحی پوستر: محمد جواد رستمی، جانشین تولید: سجاد شجاع، تدارکات: رضا زارعی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلم کوتاه جلسه علنی محمد حسنی واحد 11 فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفت و گو کردیم اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899100

دیگر خبرها

  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد