Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدپور روز سه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: اداره کل بهزیستی استان سمنان در دولت تدبیر وامید، علاوه بر یکهزار و ۸۰۰ مسکن مددجویی، در مدت هفت سال  برای ۲ هزار و ۷۸۷ نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی با اشاره به ضرورت تامین مسکن ایتام تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: هدف از این نشست اجرای تفاهم نامه کشوری بین سازمان برنامه و بودجه ، صندوق توسعه ملی، کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی به منظور کمک به تامین ۲ هزار مسکن روستایی و شهری برای خانوارهای ایتام فاقد مسکن تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زیرساخت های لازم جهت تامین مسکن به توانخواهان تحت حمایت در این طرح با پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد  ۴درصد فراهم می شود .

ایزدپور شرایط لازم ایتام برای استفاده از این طرح را زیر سن قانونی بودن آنان، داشتن زمین، مسکن در حال ساخت و یا امکان تهیه زمین به منظور ساخت مسکن برشمرد و افزود: یکی از اهداف اصلی و پیشرو بهزیستی تامین مسکن و ایجاد اشتغال پایدار برای توانخواهان تحت حمایت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان نیز در این نشست تسریع در روند اجرای طرح مسکن ایتام تحت حمایت اداره کل را خواستار شد تا بتوان با این فرصت ایجاد شده گام های موثر و پایداری را برای تامین مسکن تونخواهان برداشت.

علیرضا فلاحی گفت : توانخواهان روستایی که به شهرها مهاجرت کرده و امکان بازگشت به روستا را داشته باشند و نیز بنیاد مسکن در روستای آنان زمین قابل واگذاری موجود باشد، با آنان در خصوص تحویل زمین و ساخت مسکن همکاری می شود.

برچسب‌ها سمنان مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مسکن سازمان بهزیستی کشور سمنان مسکن سازمان بهزیستی کشور تامین مسکن بنیاد مسکن تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله خدابنده لو گفت: هم اکنون این اداره کل نزدیک به ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو را تحت پوشش دارد که از مجموع این خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌ها است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چندقلو تا پایان شش سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایرخدمات حمایتی ارائه می شود و اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

خدابنده لو از اجرای قانون جوانی جمعیت در این اداره خبر داد و افزود: در سال گذشته ایجاد اتاق مادر و کودک در این اداره در راستای حمایت از مادران شیرده مراجعه کننده و خدمت گیرنده، دورکاری مادران باردار و شناسایی مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال که دچار سوء تغذیه هستند با اجرای آزمون وسع از جمله اقدامات بهزیستی استان در اجرای این قانون بوده است.

کد خبر 6099623

دیگر خبرها

  • سازمان ثبت اسناد با صدور سند در نهضت ملی مسکن یاریگر دولت سیزدهم است
  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی