Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:00:57 GMT

تسریع در راه‌اندازی بازارچه مرزی تیله‌کو

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۲۷۵۱

تسریع در راه‌اندازی بازارچه مرزی تیله‌کو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، استاندار کرمانشاه با تاکید بر تسریع در بازگشایی بازارچه مرزی تیله‌کو، گفت: ایجاد بازارچه‌های مرزی رسمی فرصتی برای رونق معیشت مرزنشینان و گسترش مبادلات تجاری است که امنیت پایدار، اشتغال‌زایی و درآمدزایی را به همراه دارد.

هوشنگ بازوند در نشست هماهنگی بازگشایی بازارچه مرزی تیله‌کو که با حضور شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان اقتصادی و مسئولان اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت مناسب مرز تیله کو برای توسعه تجارت و مبادلات مرزی، اقدامات لازم برای اجرای زیرساخت‌ها انجام شده و خوشبختانه تاسیسات آب و برق و ابنیه گمرکی و انتظامی، باراندازها، فیبر نوری، باسکول و ساختمان اداری این بازارچه آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بازگشایی بازارچه تیله کو بار ترافیکی مرز پرویزخان به عنوان یکی از مرزهای پیشرو و فعال در امر صادرات کاهش می‌یابد و سبب تسهیل و تسریع در انجام فرآیندهای تجارت می‌شود.

بازوند با بیان اینکه بازگشایی تیله‌کو  یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است گفت: هفته آینده کارگروه ویژه مرزها تشکیل و گمرک، مرزبانی و سایر نهادهای مرتبط نیز ظرف مدت یک هفته در بازارچه مستقر خواهند شد.

 وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی مکلفند زیرساخت‌ها را تکمیل کنند و از مسئولان اقلیم کردستان عراق هم انتظار داریم سازو کارهای تکمیل تاسیسات و زیرساخت‌ها را پیگیری و تا ۲۰ شهریور اجرا کنند تا در بازگشایی این بازارچه تسریع لازم صورت گیرد.

کد خبر 543467 برچسب‌ها استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه تیله کو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز