Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران تا یکشنبه آینده در برخی استان‌ها از مواج شدن شرق دریای عمان طی ۵ روز آینده خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌وشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت امروز در خراسان جنوبی و چهارشنبه و پنجشنبه  در جنوب استان یزد نیز پیش بینی می‌شود.

همچنین روز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارندگی و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران،‌گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز در ارتفاعات شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی شده است. از روز چهارشنبه تا جمعه افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی دریای خزر پیش بینی می‌شود.

نواحی مرکزی و شرقی خلیج‌فارس طی دو روز آینده و شرق دریای عمان طی 5 روز آینده مواج پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیونی مسکن اعلام شد ۲ کاهش ۲۵ درصدی حق مسکن کارگران با اجرای مصوبه از تیر/ ۶۰۰ هزار تومان از جیب هر کارگر پرید ۳ افزایش ۷برابری ظرفیت هسته معاملات بورس/ عضو هیئت مدیره بورس تهران اذعان کرد: دونوبت‌شدن معاملات عامل ریزش بازار بود ۴ اختصاصی|جزئیات هزینه تولید هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی جدید منتشر شد+ جدول ۵ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۳؛آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان شد ۶ اختصاصی تسنیم| دستورالعمل قیمت‌گذاری ۵ محصول جدید ایران خودرو ابلاغ شد ۷ چرا برنج خارجی گران شد؟ ۸ شاخص بورس به کفِ پیش‌گویی رئیس دفتر رئیس جمهور رسید مهمترین اخبار اقتصادی گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد افزایش ۷برابری ظرفیت هسته معاملات بورس/ عضو هیئت مدیره بورس تهران اذعان کرد: دونوبت‌شدن معاملات عامل ریزش بازار بود همتی: در حال خروج از رکود اقتصادی ناشی از کرونا هستیم روایتی از مدیران دولتی که خریدار بنگاه تحت مدیریت خود شدند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس /‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی روز آینده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل کم‌سابقه در یزد

هوای یزد از دوشنبه بارانی است و بارش باران در این استان کویری به روایت آمار هواشناسی، در شهرستان تفت طی ۲۷ سال گذشته بی‌سابقه بود.

به گزارش ایسنا، مدیر کل مدیریت بحران یزد با بیان اینکه ۴۹۰ تیم شامل ۱۵۰۰ نیروی امدادی و خدماتی در این استان در حال آماده‌باش هستند به همشهری آنلاین گفت: خوشبختانه از دوشنبه که بارش‌ها در استان شروع شد، همکاری خوبی بین گروه‌های جهادی و مردمی برای مدیریت سیلاب شکل گرفت.

محمد علی ملک‌زاده با بیان این که برخی محور‌های فرعی و اصلی به دلیل روان‌آب مسدود شده است، افزود: ۶۲ واحد مسکونی نیز خسارت دیدند که این خسارت عمده نبود.

او با تاکید بر اینکه همه چیز در استان و مناطق سیل‌زده تحت کنترل است، ادامه داد: این سیلاب هیچ مصدوم یا فوتی نداشته است.

به گفت ملک‌زاده، ۳ جلسه مدیریت بحران در استان یزد با بیش از ۱۰۰ مصوبه برگزار شده و به دلیل فعال بودن سامانه بارشی آماده‌باش کامل در همه شهرستان‌ها همچنان برقرار است.

رئیس اداره هواشناسی یزد نیز با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی از سال ۱۳۷۶ در تفت تشکیل شده است، گفت: سه‌شنبه شب ۵۱.۷ میلمتر باران در شهر تفت بارید که از زمان تشکیل ایستگاه هواشناسی تا کنون بی‌سابقه است. احتمال اینکه رکورد بارش در این شهر به بیش از ۲۷ سال برسد نیز وجود دارد.

سیدعباس میرحسینی همچنین بارش در اسلامیه و طزرجان هم به ترتیب ۳۹ و ۳۳.۶ میلیمتر اعلام کرد و افزود: در سخوید ۳۰، سلطانب سانیج ۲۹، ده بالا (توده) ۲۸، خودسفلی ۲۶.۵، ده بالا (آمحسن) ۲۴ و دره شیرسانیج ۲۲ میلی متر باران گزارش شد. بارش سالانه باران در استان یزد ۹۰ میلیمتر است.

tags # بارش باران سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آخرین جزئیات سیل کم‌سابقه در یزد