Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران چند روزی است که به صورت غیررسمی برای برخی تیم‌ها آغاز شده است. تاریخ انتشار: 09:46 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۹۹۴

خبرگزاری میزان - در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران چند روز پیش با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس به اتمام رسید، حالا بحث جدی در فوتبال ایران مربوط به فصل نقل‌وانتقالات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز غیر رسمی نقل‌وانتقالات!

با اینکه هنوز بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی برگزار نشده، اما ضرب العجل AFC برای ارسال فهرست نهایی تیم‌ها برای ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا حداقل ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات از همین امروز فعالیت غیررسمی خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کنند.

فرصت کم برای آسیایی‌ها

با اعلام مسئولان سازمان لیگ، فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران از تاریخ ۶ شهریور یعنی یک روز پس از دربی تهران در نیمه نهایی جام حذفی آغاز خواهد شد، اما مهلت ارسال اسامی تیم‌های ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ۸ شهریور یعنی ۲ روز پس از آغاز رسمی فصل نقل‌وانتقالات است!

توافق غیررسمی آسیایی‌ها با برخی بازیکنان

با توجه به اینکه از آغاز رسمی نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران تا مهلت AFC ففط ۲ روز وقت وجود دارد، شواهد نشان می‌دهد ۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان با برخی بازیکنان مدنظر خود به توافق رسیدند و به محض آغاز رسمی فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان به صورت رسمی به تیم‌های خود می‌پیوندند تا فرصت لازم برای هماهنگی با تیم جدید داشته باشند.

غیرآسیایی‌ها عجله ندارند

غیر از تیم‌های پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان که باید تا ۸ شهریور فهرست خود را به AFC بفرستند، دیگر تیم‌های ایرانی عجله‌ای برای فصل نقل‌وانتقالات ندارند و می‌خواهند سر فرصت در نقل‌وانتقالات داشته باشند.

روز‌ها و ساعت‌های شلوغ برای پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو

با توجه به موارد بالا پیش‌بینی می‌شود از روز ۶ شهریور تا ۸ شهریور، ۴ تیم آسیایی ایران روز‌ها و ساعات شلوغی را در نقل‌وانتقالات خواهند داشت. قطعا باید منتظر ساعات پرخبری از این باشگاه‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: تمرینات استقلال پشت در‌های بسته

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فصل نقل وانتقالات فوتبال ایران تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند